Merhaba arkadaşlar.Hayatımın önemli bir dönemindeyim diyebiliriz.Üniversite puanlarımdan sonra bir seçim yapmam gerekti.Ama ben öncelikle yapmaktan keyif alacağımı düşündüğüm bir bölüme gitmek istedim.Arabalara heleki eski model arabalara büyük bir tutkum var.Araştırdım ve otomotiv teknolojisi bölümüne tercihimi yapmak istiyorum.Fakat aklımda soru işaretleri var..Size danışayım dedim.Otomotiv sektöründe iş bulma imkanı,maaşları ve çalışma ortamlarını bilen bir arkadaş varsa bana bu konularda bilgi verebilirse sevinirim.Çünkü en büyük korkularımdan birisi de bu bölümü okuyup işsiz kalma korkusu..O yüzden cevaplarınızı bekliyorum,iyi günler dilerim.
Cevabın nedir?
Cevapla
Yaa atmayın sınavdan 150 geçen otomotiv teknolijisi okuyor çok üniversitede bölüm açık hatta bazı üniversitelerde tercih yapılmadıği için kapatılmıs büyük firmalarda ingilizce sartı ve tecrube araniyor bosuna okumayin gidin kucuklukten beri o işi yapan adam sizden daha iyi calisma sartina sahiptir söylendigi kadar iyi maaşta yok en fazla 2500 300
00 Yorumla
+1 yılmaaşın iyi imkanın bol devam.
16 Yorumla- +1 yıl
olmazsın abim :) otomotiv sektörü çığ gibi büyüyor, haliyle işinde uzmanlar tercih edilmekte, artık eskisi gibi çekirdekten yetişme ustalık anlayışı yok, mega fabrikalar diplomaya bakar ve parası oldukça tatmin edici :) geleceğinde parlak ordan otomotiv mühendisliğine bir geçiş yapsan, sana direk Vole
- +1 yıl
hakkında hayırlısı severek yaparsan olur şüphem yok :)
- +1 yıl
rica ederim :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
0
Cevap
4Cevap
Merhaba kardeş
Sanayice iş imkanları geniş
Sanayide çalışacaksın nihayetinde.. Parası da iyi21 Yorumla
+1 yılbulursun kardesım merak etme ıs ımkanları cok otomotivde
12 Yorumla- +1 yıl
eyw
Kral bende yks giricem sen şu an otomotivmi okuyosun güncelleme yaparmisin bende düşünüyorum aynı bölümü
00 Yorumla
+1 yılşimdiden hayırlı işler diyim ben sana
11 Yorumla
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > 'Otomotiv Teknolojisi' bölümü ve iş imkanları hakkında fikir verebilecek olan var mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar