'Otomotiv Teknolojisi' bölümü ve iş imkanları hakkında fikir verebilecek olan var mı?

Merhaba arkadaşlar.Hayatımın önemli bir dönemindeyim diyebiliriz.Üniversite puanlarımdan sonra bir seçim yapmam gerekti.Ama ben öncelikle yapmaktan keyif alacağımı düşündüğüm bir bölüme gitmek istedim.Arabalara heleki eski model arabalara büyük bir tutkum var.Araştırdım ve otomotiv teknolojisi bölümüne tercihimi yapmak istiyorum.Fakat aklımda soru işaretleri var..Size danışayım dedim.Otomotiv sektöründe iş bulma imkanı,maaşları ve çalışma ortamlarını bilen bir arkadaş varsa bana bu konularda bilgi verebilirse sevinirim.Çünkü en büyük korkularımdan birisi de bu bölümü okuyup işsiz kalma korkusu..O yüzden cevaplarınızı bekliyorum,iyi günler dilerim.
'Otomotiv Teknolojisi' bölümü ve iş imkanları hakkında fikir verebilecek olan var mı?
Cevapla