Hiç bişey yapasim gelmiyor kimseyle konuşmaya mecalim bile yok?

Hep yalnızım kimseye kendimi anlatamıyorum hep içine kapanık biri oldum ne sevdim ne de sevildim ve bu yüzden hiç öz güvenim olmadı hep insanlardan farklı oldum değersiz ve hep depresifim şu an yazacak halim bile yok hatta yazacak çok şeyim var da yazamıyorum bitkinim bişey yapasim gelmiyor kimseyle konuşmak dahi istemiyorum of hayat sarmıyor hiç? Neden böyleyim?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
123647577
Hiç bişey yapasim gelmiyor kimseyle konuşmaya mecalim bile yok?
Cevapla