Hiç kimseyke konuşma isteğim yok içimden gelmiyor?

İçimden hiç konusmak gelmiyor, biri bisey söylüyor yorum yapamıyorum ya aklıma bisey gelmiyor ya da ağzımı açmak istemiyorum. Nasıl çözülür bu sorun
Hiç kimseyke konuşma isteğim yok içimden gelmiyor?
Cevapla