AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
153Cevap
Öncelikle kendine değer verdiğinden emin ol ve öyle değilse de öyle olması için çabala. Bakım yok kendini sevebileceğin bir konumda ol kendini yakın hissettiğin bir konuda kendini geliştir ki ortamlara dahil olabil
Biraz kalıpları kırmak lazım. Bende öyle bir insandım çekiniyodum, korkuyodum ama hislerimin üstüne gittim
Kabuğuna çekildikçe insan kendisini çok dinliyor. Duvarı kır, cesur ol eminim ki başarırsın
kendi kabugundan cıkma zamanı gelmiş
sonra o sosyalleşecen hayatı yaşayacaksın hayat ta sıkacak sonra yine kendi içine kapanacaksın
bu sefer kendini sorguluyacaksın
hiç rahatını bozma hatta derece atla direk kendinden başla :)
Sosyalleşmek için bir kursa gidebilirsin dil veya beceri kursları var. Yaşadığın şehirde kitap fuarları , seminer, tiyatro gibi etkinliklere katıl burada insanlarla ister istemez etkileşim halinde olacaksın. Örneğin ücretsiz katılabileceğin online kitap okuma , inceleme grupları var keza burada yine aynı şekilde hem kendini geliştirir hem sosyalleşmiş olursun. İnan bana yeni insanlar tanımak iyi gelecek.
Asosyal olmak bana haz veriyor dısarda napim ki dısarda bunalıyorum insanların içinde yalnızlık mutlulukmus bi ara sıra buraya bakıyorum millet ne yazıyor ne ediyor diye : )
Gezmeniz gerekir sosyalleşeyim derken bütçenize çokta zarar vermeyin benim tavsiyem sosyalleşmeden evel gezmenizdir sosyalleşmek bu zamanda zor çünkü insanlar güven vermiyor birileriyle tanışsanız sizi dolandırmaya çalışıyorlar menfaat etmeye çalışıyorlar benim tavsiyem gezmeniz ve kitap okumanızdır çevrenizde olan olaylarıda anlamdırarak tecrübe ve deneyim kazanmanızdır
Biraz psikoloji kitapları kişisel gelişim kitapları okuyabilirsin sanaldan sana yakın olan insanlarla arkadaşlık bağı kurup onlarla buluşabilirsin mesafeli bir şekilde dışarıda her hangi bir sahilde oturan yaşıtlarınla da merhabalaşarak da sosyalleşebilirsin
Okul arkadaşlarını ya da akrabalarını ya da mahalledeki arkadaşlarını ara hal hatırlarını sor.. buluşun sohbet edin. insanların içlerine girin ama hep güler yüzlü olun çünkü gülmek bulaşıcıdır karşınızdaki de size bakarak güler. konusmak herzaman iyidir. bence önce sevdiğiniz arkadaşlarınızı arayın ve hal hatır sorun sonra buluşur çay falan icersiniz
bende fazla sosyal bir insanım azcık içime kapansam ne güzel olur..
Rahat ol, yolda yürürken bile insanlarla selamlaş gülümse... zamanla atarsın üzerinden...
toplu taşımada bile sıkıldığımda yanımdaki insanlarla sohbet ediyorum :)) adını unuttuğum ama tanığım birçok insan var diyebilirim.
insanlarla konuşmaktan korkma... annem beni fazla iyimser ve güler yüzlü yetiştirdi. bunun çok faydası oluyor arkadaş edinmede tabi birde fazla geveze biriyim... :))
Merhaba
Cox güzel bir şey
@İbrahimdanışman güzel olan ne :)
Belediyenin ve halk eğitimin açtığı kurslar oluyor orada ilgi alanına göre bir kurs seçip hem boş zamanlarını değerlendirmiş hem de yeni arkadaşlar edinmiş olursun.
Sevgili kardeşim,
Ben 22 gün izinliyim ve sabahları kahvaltımı yaptıktan sonra köpeğimi dışarıya cıkartıyorum 1 saat yürüyüş yapıyoruz...
sonra eve gelip kahve yapıp bilgisayardan film izliyorum.
sonra aracımı yıkamaya cıkıyorum şarkı dinliyorum.
bilgisayardan oyun oynuyorum.
spor yapıyorum spor salonuna yazıldım
haftada 1 gün veya 2 haftada 1 sinemaya gidip güncelleniyorum :)
Spor seviyorsanız spor etkinlikleri oluyor ve gerçekten çok iyi geliyor insana. Spor sevmiyorsanız konserler, tiyatroları tercih edebilirsiniz.. Hiç olmadı girin bir cafeye kız grubuna katılın hiçbir şeyi düşünmeden..
Sosyal olmak bireye veya topluma katılmak gibi görünsede aslının bu olmadığı kanısındayım. Kitaplardan makalelerden ve gündelik hayat hikayelerinden çıkarımlar yaparak asosyal kimliğini törpüleyebilir Sosyal bir kimlik kazanımı elde edebilirsin. Bu durum sizi hazır cevap olmaya itecek ve size extra bir özgüven getirecektir. Unutmayın ki sizi sarsmaya gelen asosyal durumların hiç biri sizin kendinize olan güveniniz kadar güçlü değildir.
Okul mesela, halla gidiyorsan istemesen de herkes ile aran iyi olsun böyle işte git "bugün çok güzel olmuşsun" gibi gibi dersin oradan bunu nerden aldın tarzı konu açılır zaten çok kolay sonrası, eğer yoksa ne bileyim tut eski arkadaşlarından birini çık gez tanış birileri ile, yani kısacası çekingen olma
Sosyal olmak için güler yüzlü olman gerekiyor. İnsanlara hep iyi niyetli ol ve onlarla konuşurken hep hoşlarına gidecek şekilde konuş. İnsanlar kendileri senin yanına gelirler.
Devletin düzenlediği halk eğitim kursları veya özel kurslar tavsiye ederim
Spor dallarının kurslarını öneririm her ikisinde de oldukça sosyalleşirsin
Instagram ve Facebook tavsiye etmem yürüyen ve boş insan çok olur ama çok insanla arkadaş olunabiliyor
Kütüphaneler olabilir oradan da sosyalleşebilirsin hem faydalı insanlar ile tanışırsın gezi turları var ücretsiz onlarıda tavsiye ederim
her hangi bir kursa git kalabalığa karış ortamı yaratman lazım evde oturmayla veya tekbaşına takılmayla bu işler olmaz cevre yapmaya çalış kursta genellikle orta yaş üstü insanlar var üniv. oku sınava girsen en kötü 2 yıllık bölüm gelir ona gitsen bile anlaşabileceğin bir kaç tane arkadaşın olur onun arkadaşıylatanışma bunun arkadaşıyla tanışma derken çevren olmaya başlar
Yanlızlıktan zevk al müzik dinle, oyun oyna, dışarı çık, arkadaş bulmak zor değil valla bak, bende bu aralar çok sıkıldım konuşmak istersen konuşabiliriz çok güzel dert dinlerim al bak instagramımı veriyim sana sorunun olduğunda dinlerim tanışabiliriz istersen=ilkerss01
Yanlış yönlendirme.
Hımmm eğer şehrinde elit bir yer varsa kuzeninle oraya git ve bir sürü arkafaş edinmeye çalış arkadaş olmak istediklerinin instagramını al ve konuşmaya başla buluşmaya vs başla
Neden elit bir yer olması gerekiyor?
Çünkü orada fazla insan olur
bişeyler üretmeye çalış , örgü ör, müzik yap, resim yap , şiir yaz, insanlar iletişim kur , konuşmayı dene insanlarla, kurslara katıl, tiyatroya git, paylaşmayı dene.
Sosyalleşmek nedir senin için çıkıp birileriyle takılmak, gezmek vs mi? Yorumlarda çok güzel öneriler var klüpler , kurslar vs o yüzden tekrar etmeyeceğim ama kendini geliştirmek için adımlar attığın zaman zaten kaliteli bir çevre edinirsin. Hatta birilerine bile gerek yok al bi sinema bileti tek başına keyfini çıkar , yaşadığın yerde doğal güzel alanlar varsa çık gez biraz ,
iyi gelecek.
+ kulüp
hiçbir sıkıntı yok iken neden mesaj atmamı engelledin... ilkte takibi bıraktın şimdi de mesaj atmamı engellemişsin rahatsız olduğunu söyleseydin bende muhatap olmazdım sana sana sormuştum birkaç kez rahatsız mısın yazışmalarımızdan yok dedin ama yine de engellemişsin tuhaf ne diyeyim
Okuyorsan okuldan bir arkadaş bul çalışmıyorsan çalış bir cevre edin önce sonra sürekli planlar yapıp dışarı çıkın kafelere pikniğe gezmeye falan gidin böylelikle asosyallikten kurtulabilirsin önceliğin dışarı çıkmak olsun eve tıkanma
Bulunduğun şehri ve çevreni değiştirebiliyorsan değiştir.
Tek çözüm bu
Vücut bilgisayar gibi kapatıp açarak toparlanıyor :D
Tek başına sinemaya gidebilir, gittiğin sinemada seninle aynı film' e giden insanlarla konuşabilirsin veya etkinliklerde buluşabilirsin..
İnsanlara , selam verip gülümseyebilirsin bulunduğun ortamda, sonra onlarla muhabbet edip dertlerini dinleyebilirsin
Barlara kafelere git yeni insanlar ile tanış, biraz cesur ol çekinme yeni insanlar ile tanışmaktan etrafına neşe saç
Etkinliklere katıl spor salonları çok iyi sosyalleşmem için ya da . Kurslar en iyisi kurs hem sosyalleşme hemde bir şey öğren
Yeni arkadaş ortamı edinerek başlayabilirsiniz, herşeyden önce evden dışarı çıkın çünkü oturdukça insan daha kötü olur
Dans kursuna yazıl en hızlı sosyalleşeceğin yer orası, düşün adını bile bilmediğin biriyle dans, edeceksin, hadi 1-2-3 cha cha cha
Bende senin gibiyim cidden o kadar cok sikiliyorum ki insan tanirken bile bir bitkinlik oluyor cabuk soguma uzaklasma oluyor
Benim de hayatım öyle iş ev arada dışarı cikiyorum. Izlediğim animeler, kitaplar, filmler var böyle geçiyor şu an sanki kendi hayal dünyamda yaşıyorum gibi ve buna alıştıkça insanlarla iletişime girmek gereksiz geliyor.
Gel seninle Sarıyer çay bahçesinde boğaza kardi çay içelim martılara simit atalım balık tutalım
Sonra hamsi reçeli yeriz,
Sonra hamsi buğulama yeriz,
Sonra hamsi tatlısı yeriz
Sorma hamsi koli yeriz
Yaşıtız ve bende aynı senin gibiyim. Hangi şehirdesin? Yakinsak arkadaş olup beraber gezebiliriz. Benim olduğum şehirde ikide bir halketkinlikleri oluyor em sevdigim şarkıcılar geliyor hepsine mal gibi instagramdan bakıyorum. Yanliz nasıl gideyim
valla ben sabahları unv bahcesınde ayılmaya calısıyorum kahve mahve ıle sonra bı yığın arkdş gelıp abuk sabuk konusup aksam club a falan atyrlar sonra sabah kendımı yıne bahcede aylmaya calısırken bulyrm.
sosyalleşmek için öncelikle telefondan ve tv den kafanı kaldır. ortam yapamıyorsan bi mahalle cafe sinde falan işe gir, market de olur.
Günübirlik turlara katıl
Dans kursuna git
Sanat aktiviteleri etkinliklerine üye ol
Lions-rotary gibi gruplara dahil ol ( her ne kadar destekemesemde, epey kaliteli çevre edinebiliyorsun)
Bende öyleyim asosyal olmak daha iyi boş ver
Hangi şehirdesin bilmiyorum ama aynı şehirde olsaydık birileriyle tanistirirdim seni
Evett
Kocaelideyim
Size demediğimin farkındasınız değil mi?
Şimdi cvp verdim diyede bisey sanmayın yani
Bende öyleydim bir ara. Bir arkadaş grubuyla tanıştım güzel oldu her şey. Ama şimdi tatil oldu
Bende çok sosyal değilim ama eşim sayesinde tiyatrolara gittim, konserlere, kitap fuarlarına
yeni kişilerle tanışman hızlı bir başlangıç olur onlarla bişiler yapmak seni mutlu edebilir
Halk egitim kursuna yazil sana ilac gibi gelecektir.
Belediyenin kurslarına yazıl ya da spora falan başla.
Kalabalıklarda sürekli ol. Tanıdıklarınla konusmaya çalış espri yap gül eğlen
tanışalım. sosyalleşmen için ilk adımı atmış olursun.
Biraz dısarlarda vakit gecir arkadas ortami kur ya da internetten bir arkadas ortami kur
Arkadaş edinmeye bak ta sitede olacak bir şey deyilki dışardan edinmenlazım
Bende sosyal değilim ama spor salonu kafe ye falan gidebilirsin benim tanışma sorunum var 😄
Ben de asosyal biriyim. Ama hayatımda bir süreden sonra sadece kendimle ilgilenmeye başladım, yememe içmeme vücuduma dikkat ettikçe ve işimde en iyisi oldukça etrafımdaki insanların sayısı git gide artmaya başladı. Kendinle ilgilenince gerisi geliyor
Telefondan ne zaman uzak durursan internetten ne kadar uzak durur isen o kadar sosyalleşebilirsin fakat sosyalleşmek filort etmek değildir bilgi.
Kızlar Bir Adım Öne İnan bu sorduğun sorunun cevabı planlayarak çözüme kavuşacak bişey değil.
Ama imkanın varsa bir kursa yazılabilirsin mesela ( ingilizce kursu mesela ya da buna benzer şeyler )
Arkadaşlarınla dışarı çık yeni arkadaşlar edin sosyal aktiviteler düzenle sen ortaya bu fikirleri at örneğin hadi yarın sinamaya gidelim gibi ortama ayak uydurabilen biri ol onlara katıl emin ol sosyaliten artıcak...:)
Sen neden asosyalsin bilmiyorum ama ben insanlara güvenmiyorum yapmacık sevgi gösteremiyorum bu yüzden insanlarla kolay kolay dost olamam
Sosyalleşmek istiyosan eğer dışarıda tek başına da olsa gezip biraz kafa dağıtman lazım sonra yeni insanlarla tanışıp gezer eglenirsen hem cevren genişler hemde sosyallesirsin ama sakın şunu unutma kimseden cekinme utangaclik yapma
Kitap okuyorum kendime faydam olacak tüm çaba gayret ve çalışmalarımı sürdürüyorum benimde arkadaş ortamim yok ve tek başıma yaşayıp gidiyorum memnun değilim ama güvenilir birisi bulmak zor bunu biliyorum
merhaba canım. ben üni öğrencisiyim ve gençlik merkezlerine gidiyorum. gsb'ye bağlı olan gençlik merkezinde, hem gönüllülük projelerine hem kurslara ücretsiz katılabilirsin. birçok genç faydalanmıyor ama gidip tadını çıkarmanı tavsiye ederimmm
Heyyoo bende asosyal bi insanım evden dışarı çıkmam her zaman evdeyimdr ama eğlenmesini bildikten sonra artın olur bence sen ilk yürüyüşlerle başla tak kulaklıklarını gez sonra sosyal medyada olduğun ortamlrdan konum paylaş başla
neredeyse hiç arkadaşım yok insanlarla tanışamıyorum utanıyorum markete bile gittiğimde aşırı strese giriyorum sürekli evde oyun oynuyorum, dizi izliyorum. Her zaman aynı şeyleri yaşıyorum bunları değişitirmek için ne yapmam gerek?
Bu soruyu gizliden kaldırman yeterli yarım saat bekle ve mesaj kutuna bak seni hemen sosyallestirirler
evden işe işten eve:) sosyallemem ıcın .) svgılı sartmış ya