AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
153Cevap
Yani sen istersen her şekilde sosyalleşe bilirsin ama en iyi sosyalleşme şekli kalabalık bir ortama girip ortak zevkleriniz olan kişilerle tanışmak en iyi yöntem bu.
Bende aynı sayılır, neredeyse hep tekim. Hiç arkadaşım yok. Acımı da, yalnız yaşamak zorunda kalıyorum. insanın sevgiye, ilgiye ihtiyacı oluyor fakat yine tekim
Asosyallik başkalarını önemsemenden olabilir. Kimse senden daha değerli değil. Hayatta kimse yokmuş gibi davran. Sosyal olmaya başlarsın
Nakşi bendi tarikatına gir. ( ciddiyim.)
ya da adıyaman menzile git.
Erkekler olarak okey oynuyoruz mangal etkinliği yapıyoruz ve sahilde çekirdek kola yazında denize girme falan. Benimde kız kankim yok arkadaş olabiliriz.
Bende asosyal bir insanım ama bu durumdan aslında ben memnunum insanlara pek güvenmiyorum bunun için yalnızlığın benim için daha iyi ve güvenilir olduğuna inanıyorum
Bende içine kapanık birşyim bunu dert etmiyorum , sosyalleşmek de istemiyorum bence bu karakter meselesi, ya da kötü insanlardan zarar gördüğün için uzaklaşmışsındır .
internetten tanıştığın kişiler de olsa birileriyle buluş, farklı insanlar farklı ortamlara kapı açar
kanka giriyorsun snapchate rastgele insanları ekleyip muhabbet kuruyorsun kafanın uyuştuğu insanlar ile sohbete devam edip sohbeti arttırıyorsun
Mükemmel aktivite
@Benalmina teşekkür ederime efendim aynı sizin gibi
Tatlım değişmek senin elinde. Yeni insanlar tanı mesela ilgi olanın olan bir kursa yazıl o tarz yerlerde çok güzel sosyalleşip arkadaşlık kurabilirsin.
Aynı kaderi paylaşıyoruz seninle ben memuriyete yeni başladım ve yeni yeni insan ilişkilerini öğreniyorum yaşım 28 bak inan daha bu yaşta öğreniyorum tüm bunları
herhangi bir spor dalıyla ilgşlen takımda veya izleyici olarak gelen insanlarla anlaşırsın ve ufkun biraz daha genişler 🦧 daha sonra dışarıda görğşmeye başlarsınız.
Halk eğitim kurslarına gidip hem beceri sahibi olabilirsin hem yeni arkadaşlar edinebilirsin
dışarı cık gez toz alış veriş merkezlerini gez sinemaya,konsere git
Tek başına mı olucak bu?
@Elaecealtındağ. Valla ümidini kırmak gibi olmasinda tek başına olmuyo deliymissin gibi bakiyolar kendimden biliyorum ce ben hala gezip dolasabilecek bir arkadas ariyorum sen düşün
Günde 5 vakit namaz kil hayat sevicin geri gelsin
etrafından kızları uzak tut çünkü seni kıskanırlar erkek dobra arkadaş lar edin onlarla takıl ama kendini kovla sevyeli davran
Benzeriz seninle yaşın varsa işe girebilirsin ya da yaz kursları oluyor oralara gidebilirsin. Kütüphane gibi yerler
Dışarı çıkıp biraz dolaşabilirsin kuzenlerinle falan varsa arkadaşlarınla senin için de değişik hava olur
Mutlaka bir etkinliğe katılman gerekiyor, bu bir kurs olur veys toplu bir şekilde yapılan kamp etkinliği. Orada insanlarla tanışırsın.
Benimde çok arkadaşım var ama yalnızım herseferinde kendimle daha mutlu olucam diyorum ama sürekli takıldığın 1-2 kişi şart ya
Kampa gidebilirsin, hiç tatmadığın şeyleri tadabilirsin denedin mi bilmiyorum ama şarap deneyebilirsin mesela hiçbirsey bilmiyosan kahveni al parka git kitap oku :)
Ben de öyleyim kimsem yok sevenim bir dostum beni önemseyen kimsem yok
Spor çık yürüyüş yap okul iş cevrenle çay içmeye çok parka marka çekirdek kola yap eve cagir film açın vs vs
İnstagram vs varsa ordan önce ön tanışma yaparız agaGhsjajaj eğer İzmir'de otuyoruyorsan, normal arkadaş olabiliriz
Yani klasik ama hobi edinebilirsin, yeni şeyler denedikçe elbet bulursun hoşuna giden bir şeyler.
Biraz daha dışarda sık gez veya yavaş yavaş arkadaş ortamı bul kendine mesala ilk olarak toplu yerlere gitmeye başla arkadı gelir zaten
İlgi alanın olan kurslara katılabilirsin, orada hem arkadaş edinirsin hem de boş vaktini değerlendirirsin. Kütüphaneye gidebilirsin.
Bizde soğuduk hayattan da öyle ya da böyle biriyle arkadaş edinmeye çalış. Bunu yaparken seçici ve dikkatli ol.
Arkadaş çevresi olan yeni arkadaşlar edin onların çevresiyle konuş açıl, yeni kıyafetler yenilikler al hayatına
hoslandigin sevdiğin şeylere odaklan derim en azından dışarı çıkıp yürü ben de çok farksız değilim senden
Kendine göre kafa dengi birini bul ama eğlenceli biri olsun yerinde duramayan ona ayak uydur
gel sohbet edelim bak nasıl enerji dolu oluyorsun
Bir enstrüman çalmayı dene
ah ah ben de bir bulsam cozumunu yok... basta nasilsan oyle gidiyosun
Aynı ben dışarı çık gez arkadaş çevresine gerek yok ailenden biri olsa bile yeterli
Bende bir ararlar a sosyalizm ve kalabalık ortamlara girip arkadaş edinmeye başladım
İş güç sahibi ol kendi kendine aktiviteler bul mutluluğu yakala decamı gelir
bulunduğun ilin doğa sporları kulübüne yazıl ya da bir işe gir
oyun oyna çık dışarı gez kafeye git mesela hep bir kafeye gidersen ordaki insanlarla anlaşabilirsin
Bi ara ben de senin gibiydim kendini asman lzim insanlarin yanina git bi merabalas devami gelio
bunu burada kısa yorumlarla çözemezsin ben sonunda çözdüm
en iyisi hoşuna giden ortamlar girmek hobilerin varsa kurslara yazıl illa arkadaş edinirsin
ınternetten yenı kısılerle tanısıp farklı sohbetler ve heyecanlar tadabılırsın
Kız olman yeterli extra bir şeye ihtiyacın yok mesela git asosyal bir erkek bul seni çok mutlu eder sonra onu bırak bir başkasına böyle kovala işte o sırada sosyal olursun
Bence ilk olarak direkt sokağa çık ve müzik yapan birileri bul tanış derim.
Birini sev vey onun gözüne girmek için uğraş zaten sosyallesirsin
Dışarı çık haftasonu arkadaşlarınla eğlen işt e sana sosyallik
Spora baslayabilirsin bir spor salonuna girmeyi dene
Önce sevdiklerinle vakit geçir sonrada bir tatil planı yap
Özgüvenle alakalı önce bunu hallet gerisi gelir
gez dolaş eğlen paran yoksa bir restoranda veya kafede çalış hem para kazan hem sosyalleş
Bende ay ı senin gibiyim yıllar ilerledikçe arkadaş azalattım şu an 4 kişi var görüştüğüm o da ayda 2 3 var tok diğer zamanlar tek başıma takılıyorum
İnsanların arasına karış
Huzur evlerini ziyaret edebilirsin ;)
akışına bırakman lazım
Önce neden mutsuzsun bunun cevabını bul
Dışarı çıkmaslısın
İnsan kendini bu duruma nasıl sürükler ki?
Anlayamazsın
@iamwater anlat belki farklı bir şey söylersin?
Eski soruyu niye hortlattınız yine?
Bence sosyalleşmemek en iyisi az insan çok huzur
70 lerin film yıldızları gibi güzelliğin var müthiş
Çok teşekkür ederim ☺️
Benimle tanismadin hala 😃