Öfkeli insan öfkesini belli eder ve herkese duyurur, peki kırıldığında insan bunu belli etmeye neden gerek duymaz?

Öfkeli insan öfkesini belli eder ve herkese duyurur,peki kırıldığında insan bunu belli etmeye neden gerek duymaz?
Öfkelendiğimiz vakit
ses tonumuz yükselir çevremizdeki insanlara zarar verme eğilimine gireriz ve herkes bizim öfkelendigimizi anlar..
ancak insan kırgın olduğunda birisine ya da bir şeylere genelde sessizliği seçer
peki neden bunu seçeriz
kırgın olduğumuzu insanların bilmesine neden gerek duymayız?


Öfkeli insan öfkesini belli eder ve herkese duyurur, peki kırıldığında insan bunu belli etmeye neden gerek duymaz?
Cevapla