Hayatınıza müdahale etmek isteyen insanlar var mı? Onlara izin veriyor musunuz?

Buradan seslenmek istiyorum kendi hayatını bırakıp bir başka kişilerin hayatları ile ilgilenenlere;

Seninle diyalog içine girebilmem hiçbir zaman mümkün olmadı ve olmayacak. o yüzden belki bir şekilde sözlerim sana ulaşır da ne düşündüğümü, ne hissettiğimi biraz olsun anlar ve bu saçma davranışından vazgeçersin. Herkes bir kereliğine geliyor şu dünyaya ve herkesin kendine göre bir hayatı var. işte bu nedenle şunu çok ama çok iyi anlamalısın ki kimsenin hayatına müdahale etme hakkın yok.. Herkes kendi hayatından kendi yaşadıklarından sorumlu..
Not: Benim hayatıma müdahale etmek senin ne haddine..
Hayatınıza müdahale etmek isteyen insanlar var mı? Onlara izin veriyor musunuz?
Cevapla