Buradan seslenmek istiyorum kendi hayatını bırakıp bir başka kişilerin hayatları ile ilgilenenlere;
Seninle diyalog içine girebilmem hiçbir zaman mümkün olmadı ve olmayacak. o yüzden belki bir şekilde sözlerim sana ulaşır da ne düşündüğümü, ne hissettiğimi biraz olsun anlar ve bu saçma davranışından vazgeçersin. Herkes bir kereliğine geliyor şu dünyaya ve herkesin kendine göre bir hayatı var. işte bu nedenle şunu çok ama çok iyi anlamalısın ki kimsenin hayatına müdahale etme hakkın yok.. Herkes kendi hayatından kendi yaşadıklarından sorumlu..
Not: Benim hayatıma müdahale etmek senin ne haddine..
Seninle diyalog içine girebilmem hiçbir zaman mümkün olmadı ve olmayacak. o yüzden belki bir şekilde sözlerim sana ulaşır da ne düşündüğümü, ne hissettiğimi biraz olsun anlar ve bu saçma davranışından vazgeçersin. Herkes bir kereliğine geliyor şu dünyaya ve herkesin kendine göre bir hayatı var. işte bu nedenle şunu çok ama çok iyi anlamalısın ki kimsenin hayatına müdahale etme hakkın yok.. Herkes kendi hayatından kendi yaşadıklarından sorumlu..
Not: Benim hayatıma müdahale etmek senin ne haddine..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar