Kalabalıkta kendimi tam anlamıyla rahat hissetmiyorum. Sosyal fobi mi? Detayı okuyup cevap yazarmısınız?

Kalabalık ortamlarda rahat olamıyorum. Başım önde yürüyüp yutkunarak konusmuyorum. Eskiden daha çekingendim şu an gayet rahat yürüyorum dısarıdan birisini cevirip konusmayada cekinmem ama yinede içimde birazda olsa sıkıntı oluyor kendimi tam olarak rahat hissetmiyorum. Hani bazı insanlar yürürken herkes banamı bakıyo diye düşünür ya bende o yok ama okul bahçesinde herkesin içinde yürürken mesela hafif bir kasılma oluyor acaba bana bakıp ne düşünüyolar diye aklıma geliyor. Kalabalık bir ortamda gırgır şamata muhabbeti varsa ben pasif kalıyorum az kişiyle muhabbet dönüyorken rahat oluyorum. Tamamen rahat olamadım çoğu gitti azı kaldı nasıl sosyal ortamlarda kendimi tamamen rahat hissederim?
Kalabalıkta kendimi tam anlamıyla rahat hissetmiyorum. Sosyal fobi mi? Detayı okuyup cevap yazarmısınız?
Cevapla