Arkadaslar bazen bişey oluyor ve zihnim ve algılarım kapanıyor. Özgüvenim kayboluyor. Enerjim düşüyor. Saflaşıyorum?

Farkındalığım azalıyor. Hayatın ne demek olduğunu unutuyorum. Sonra geçiyor. Ama genelde Özgüvenim kaybolunca böyle oluyor. Sizce nasıl geri kazanabilirim algılarıımı özgüvenimi zihnimi? Umarım anlatabilmişimdir. Böyle olanlar varmı? Kendimi çok geriye gitmiş gibi hissediyorum
Arkadaslar bazen bişey oluyor ve zihnim ve algılarım kapanıyor. Özgüvenim kayboluyor. Enerjim düşüyor. Saflaşıyorum?
Cevapla