Okul okumadım diye neden herkes bana cahil gözüyle bakıyor?

okul okumadım diye neden herkes bana cahil gözüyle bakıyor biz 5 kardeşiz kardeşlerimin hepsi üni okudu birtek ben lise bile okumadım ama ben orta okuldayken psikolojik sorunlarım vardı onun için derslerim aşırı kötüydü ben istemezmiydim okumayı kimisi maddi imkansızlıktan okuyamaz bende psikolojik sorunlarımdan dolayı okuyamadım kimseyede anlatmadım dertlerimi

babamda dahil çevremdeki herkes bana cahil gözüyle bakıyor bu dünyada babam bile bana cahil gözüyle bakarsa ben ne yapayım evet ben okumadım ama okumanın cahillik ile alakası yok genel kültürüm çok iyi bir çok üni mezunundan bile çok şey biliyorum

bu durum beni çok üzüyor benden çok daha s-alakları bile 4 yıllık üni mezunu ben istemezmiydim okumayı dediğim gibi psikolojim aşırı bozuktu okuyamadım
hem en azından okumuş cahillerden değilim

Okul okumadım diye neden herkes bana cahil gözüyle bakıyor?


Okul okumadım diye neden herkes bana cahil gözüyle bakıyor?
Cevapla