Orta okul mezunu olmak neden cahil olarak bakıyor insanlar?

Ben orta okul mezunuyum insanlar beni vasat olarak bakıyor cahil olarak oysa ki öyle değilim kendimi geliştirmiş biriyim ama gel gör ki okumuş cahiller de bizi beğenmiyor boş bir diploma alıp bir yere giremeyen 2 yıldır işsiz kalan Annesinden Babasından harçlık alan artık umutları kesmiş gidip ek iş yapanlar önce kendinize bakın ezik durumdasınız ufak bir torpiliniz bile yok ben bile asgari ücretle çalışıyorum bunlar kime ego kasıyor acaba
Orta okul mezunu olmak neden cahil olarak bakıyor insanlar?
Cevapla