Dershanedekilerin hepsi aşırı iyi liselerden gelmiş kendimi inanılmaz cahil hissediyorum?

Ama bir yandanda rahatim lise ortamım samimiydi kasıntı tipler yoktu çok iyi cocuklardi ayrıca bizim lise aşırı kötü olabilir içimizden bazı cevherler çıktı (5-6 tiktokcu,1 hukuk (en iyi uniden),1 doktor (özele gitti torpille),1 eczacı (oda özelde),9-10muhendis (skalamiz Odtü-yozgat Bozok arası)

Dershanedekilerin hepsi aşırı iyi liselerden gelmiş kendimi inanılmaz cahil hissediyorum?
Cevapla