Arkadaş dediğim kendimi yakın hissettiğim kişinin mesafeli davranması !! fikirlerinize ihtiyacım vaar?

Öncelikle şurdan başlıyım bir arkadaşım var 3yıldır beraberiz üniversitenin ilk yılında tanıştık aynı odayı paylaştık samimi olduk yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmezdi. 2. yıl ben farklı bir odaya çıktım arkadaşm farklı bazı sebeplerden ötürü. Daha sonra 2. yıl içersinde yanlış anlaşılmalar yüzünden şiddetli bir şekilde tartışma çıktı fakat ben sustum hep hatta ağladım yanlış anlaşıldığım ve kendisine yakın arkadaşım olduğunu samimi olduğumuzu arkadaşlığımızı bitirmememiz gerektiğini söyledim. fakat o istemediğini ve olursada zamanla olacağını söyledi tamam dedim zamanla öyleyse. Zamana bıraktığımız her seferde adımlar attım soğukluk girmesin aramıza diye fakat o başka arkadaşlarıyla daha samimi oldu. aynı sınıftayız bu arada. hep bir soğukluk oldu arada hep bir mesafe koydu. tatil girdi mesaj attım hal hatır sordum sürekli olarak. ve kardeşim canım ciğerim olduğunu söyledim fakat mesajlarıma görüldü atmalar , kısa cevaplar vermeler oldu. Bunca şeye rağmen bunları gördüğüm halde ben yazıyorum sürekli hala da engel olamıyorum yardımcı olun arkadaşlar samimi olduğum başka kimse yok.. Ne yapmam gerekiyor yardımlarınıza tavsiyerinize ihtiyacım var çünkü takıntı haline gelmiş durumda bu olay!
Arkadaş dediğim kendimi yakın hissettiğim kişinin mesafeli davranması !! fikirlerinize ihtiyacım vaar?
Cevapla