Neyim var benim? Lütfen yardım edin. Psikolog falan varsa aranızdan?

Merhaba arkadaşlar. Adım Filiz. Yardıma ihtiyacım var. Çaresizim. Yaşadığım şeyler yüzünden sorunlarım var. Boşlukta hissediyorum. Yalnız hissediyorum. Annemle babam çok trajik bir şekilde boşandılar. Ben babannemle, dedemle, amcamla, kardeşimle kalıyorum. Annem ve anneannem hariç dayılarımla teyzelerimle kuzenlerimle görüşmüyorum dedem zaten vefat etti. Annem başka bir adamla kaçtı. İlk babam aldattı sonra annem ve sonuç... Yalnızım, her gece cidden ağlıyorum. Ve anlatmadığım şşeyler yaşadım. Çok yalan söyledim hemde çok. Çaresizlikten, zorunluluktan, kıyamadığımdan, ilgi beklediğim için. Cidden kendimi adlandıramadığım biçimde duygusuz hissediyorum ve yorgun. Genç yaşıma rağmen çok yaşlı bir ruhum var. Psikoloğa gidemem çünkü ailem dalga geçiyor ve götürmüyolar. Kendimde gidemem. Dışarı okuldan başka bir yere çıkmıyorum. Hemen sorarlar nereye? diye. Yapmamam gerektiğini söylenilen şeyleri yaptım. Acınası haldeyim. Dışardan kimse benim aslında böyle biri olduğumu söylemez çünkü insanlara farklı kendime farklıyım. Dışımdan neşeli parlak içerde bir yıkımım aslında. Depresyondamıyım? çünkü bir testte öyle söylüyo. Gizlice okul psikoloğuna gittim ve gittiğin okulda mutlaka okul psikoloğuyla konuş dedi. Ve babamla konuştu profesyonel destek alsın dedi. Babam ilk bir kaç gün ilgili gözüktü sonra götürmedi tabii. Geride bana kalan dalga konusu olmuş ben. Geceleri çok ağlıyorum. Aşk hayatım desen yok denicek kadar kötü. Sırlarımı veya dertlerimi anlatıcağım ne arkadaşım ne başka biri var. Yalnızlık ve çaresizlik kaderime yazılmış gibi...
Neyim var benim? Lütfen yardım edin. Psikolog falan varsa aranızdan?
Cevapla