Özgüvenim yok, çekingenim ve nasıl konuşçağımı bilmiyorum nasıl düzelebilirim?

Arkadaşlar 20 yaşındayım bugüne kadar ne kız arkadaşım oldu nede konuştuğum bir kız. Yaklaşık 1 yıl önce üniversiteden bir kıza tutuldum halada gidip 1 kelime bile konuşamadım. Aşkımdan ölsemde konuşamam. Adını bile bilmiyorum. Hani bir insanı öyle bir halde görürsünüz ya dersiniz bu iyi bir insan işte ben onu ilk gördüğümde öyle anlardan birisiydi aşık oldum. Kız her koşulda benden üstün kız mimarlık okuyor ben ise işletme.. Kız 10/8 güzellikte ben 10/3 bilemedin 4. Diğer yandan ben her insana karşı çekingenim o insana alışana kadar aşırı utanırım. Bide şöylede bir sıkıntım var mesela biri bana bişey sölüyor vericek cevap bulsmıyorum saçmalıyorum biri laf atarsa cevap veremiyorum nerde ne konuşçağımı bilmiyorum
Özgüvenim yok, çekingenim ve nasıl konuşçağımı bilmiyorum nasıl düzelebilirim?
Cevapla