Kalabalık ortamlarda fazla konuşmuyorum, özgüven eksikliğim var. Bu özelliğimden nasıl kurtulabilirim?

Ya şimdi bende özgüven eksikliği var böyle çok kalabalık ortamlarda fazla konuşmuyorum insanlarda bana sürekli hiç konuşmuyosun çok sessizsin diyolar ben bundan çok rahatsız oluyorum bu özelliğimden nasıl kurtulabilirim :((
Güncellemeler
+1 yıl
Ve eğer uzun süre konuşmayıp sonra konuşunca aa konuştu gibi tepkiler alıyorum bu dahada içime kapanık olmamı sağlıyo :((
Kalabalık ortamlarda fazla konuşmuyorum, özgüven eksikliğim var. Bu özelliğimden nasıl kurtulabilirim?
Cevapla