İş yerinde yönetici neden çoğu işi bana yaptırmaya çalişiyor?

beni sevdiklerini ve güvendiklerini söylüyorlar ama çoğu işi bana paslıyorlar. durmadan çalişiyorum.
bazen ise gelen müşteriyle ilgilenmiyormuşum gibi şu müşteri ile ilgilen şunu yap onu yap falan filan. yöneticiler sevdiği çalişanına böyle yüklenirmi ya. diğer çalişanlara böyle davranmıyor
İş yerinde yönetici neden çoğu işi bana yaptırmaya çalişiyor?
Cevapla