Girdiğim şirkette ya da başka bir işte genelde patronlar bana yürüyor bunun sebebi ben miyim ?

şu anda stajyer olarak başladım. Ve yani herkes hibrit staj yaparken ben başarılıyım diye beni her gün tam yapıyorlar zannediyordum meğer patron sırf beni görmek için hep tam yapıyormuş. Bende nedenini anlamamıştım. Adam bana iltifat edip mesaj atıyor. Ve yanıma oturdu bana o öğretiyor işi saçıma dokundu yüzünü göremiyorum dedi

Girdiğim şirkette ya da başka bir işte genelde patronlar bana yürüyor bunun sebebi ben miyim ?
Cevapla