Beni sebepsiz yere patrona şikayet ediyorlar anlamıyorum?

İyi bir psikoloğum. Kendimi seviyorum bakıyorum giyiniyorum cıvıl cıvılım. Güzelim. Ama bunlar önemsiz ben karakterimi geliştirmeye çalıştım hep. İşimi iyi yaparım, dürüstüm ve haksızlık karşısında ucu bana dokunmasa da susmam asla. İşe başladım 1 ay oldu, ben herkesle iletişim kurmak istiyorum ama kızlar gruplaşmış beni almıyor erkeklerle iletişim halindeyiz. Rüşvet gördüm o alana girmek istedim ama Genel müdür beni yönetim işlerine karıştım diye şikayet etmiş. Kızlar birleşip çalışmıyorum diye. Hepsi oturuyor. Bugün patron beni çağırdı önden şikayet etmişler ve yanlarında genel müdürle yardımcısı vardı beni küçük düşürdü ben de patrona geri vites yapmadım. Sonunda tatlıya bağladık ama kovulmamı bekliyorlarmış. Ben daha da dişlendim. Hepsi taraf bana ben kimseye bir şey yapmıyorum. Sizce durum nedir?
Beni sebepsiz yere patrona şikayet ediyorlar anlamıyorum?
Cevapla