Kavga veya tartışmadan sonra ilk adımı atan siz mi olursunuz?

Sevgilinizle veya arkadaşlarınızla saçma sapan şeylerden dolayı tartıştınız ilk adımı karşı taraftan mı beklersiniz yoksa siz mi atarsınız?

Ben koşulsuz karşıdan bir hamle beklemeden olayın üzerinden bir süre geçtikten sonra yazarım hiç bişi olmamış gibi konuşurum... Kin tutmadan

sizde durum Nasıl?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar gururu rafa kaldırıp biraz daha yapıcı olmak gerekme mi? Zaten bu tavrınıza karşı taraf utanır sizi anlayacaktır
Kavga veya tartışmadan sonra ilk adımı atan siz mi olursunuz?
Cevapla