Abla ve ya kız kardeşi olan kızlar, nasıl bir duyguya, güvene ve sevgiye sahipsiniz?

Bu gün anladım ki, yalnız olmamın sebebi hayatta ablamın ve ya kız kardeşimin olmamasıymış. Keşke benimde Abla ve ya kız kardeşim olsaymış. Abla ve ya kız kardeşi olanlar ve ya olmayanlar düşüncelerini paylaşsın lütfen.
Abla ve ya kız kardeşi olan kızlar, nasıl bir duyguya, güvene ve sevgiye sahipsiniz?
Cevapla