İllaki o zalımı isyan ettirmem lazım.
Ablanızla abinizle kardeşinizle birbirinizin yanındane kadar rahatsınız?
İllaki o zalımı isyan ettirmem lazım.
Dozunda tabii, yanlış anlayan alçaktır.
Ablam benden 20 yaş büyük olduğu için zaten yan yana olamıyoruz jcsjjs doğduğumdan beri uzaktan gördüğüm bir akraba gibi oldu evlenene kadar. Her sene bile görmüyordum aramazdı sormazdı aileden kopuktu. Şimdi evli olduğundan senede en az 2 kez bize geliyor.
O da aslında kocası zengin olsa, maddi olarak kendi ayakları üstünde dursa gelmez bile bence. Bizi sevmiyor değil, az da olsa seviyor ama daha çok bireysel yaşamayı seviyordu. Kocasıyla arasında sorun oluyor bize genelde anlatmıyor ama kocası kendi annesine gidip anlatıyor. Kocasına baya düşjün. Kaynanası zaten berbat bir de onun dırdırını çekiyor ablam.
Kardeşlerle rahat olma konusu tam doz ayar işi 😊
Ben kendi kardeşlerimle çok rahatım ama mahremiyet sınırımız da net 🧿
Sarılmak, dertleşmek, pijamayla ortada dolanmak sorun olmaz mesela 😂 ama odasına izinsiz girmem, özel eşyasına karışmam, özel hayatı hakkında sormak istemediği soruları zorlamam.
En ideali şu: Hem arkadaş ol hem de herkesin sınırına saygı duy 💖✨
Cevap
8Cevap
Genelde ablalarim sırdaşım
Ve beni maddisel somurenler oluyor ama onlari cok seviyorum
Ben de bizim zalım erkek kardeşin cüzdanına uğrarım bazen :D
Dayı olmak zor olmalı :D
ben de küçük saylanırım, aradaki 7 yaşı saymasın :D
Senin ablalar çok şanslı :D
Destek olman güzel tabii
ben de az önce brother'ın 100 TL'si ile kendime bir hediye aldım, uyanınca görecek
34 yaş, gençlik baharı :D
düşünmen yeter, kalbi güzel insan
Herkes tek tabanca iken rahattır daha ötesi olmaz. Hiyerarşi, saygı ve mesafe önemlidir her zaman.
Çocukken çok konuşurduk. Ama şimdilerde arada sırada telefon ile ya da bayramdan bayrama.
Ablam var dinin uygun gördüğü çerçevede rahatız.
İşte, işte bu cevap dozu net ifade eder.
Takdir ettim
Saygıyı bizmayacak kadar
Tek çocuk olmak baya iyi böyle dewam
Seni şanslı seniii :D
Sen de Valide ve pederle rahatsındır
Yalnızken rahatım
Normal seviyelerde. Arsızlığa varmaz.
Hep saygı çerçevesinde oturup, kalkıp, konuşuruz
rahatim
Çok rahatız
Rahatım
Relax olmak lazım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?