"Ìnsan ulasamadigi herseyin “delisi”, ulastığı herseyin “nankörüdür" sözü sizce doğru mu?
Neye ulaştınız da değerini biliyorsunuz mesela?
Neye ulaştınız da değerini biliyorsunuz mesela?
Aynen oyle mesela biriyle cikmak istiyoruz ciktiktan sonra degerini bilmiyoruz yani her şey elde edene kadar gibi oluyor.
Aynen öyle oluyor :)
Oyle ya, kacan kovalanir hesabi. Yakalayan da baskasini kovalamaya baslar 😁
Hep kaç o yuzden sakin yakalanma 😅
Doğru çünkü insan kendisi dışında bir şeye yıkamada ulaşmaya çalışmamalı. Öyle yapıyorsa köle de olur nankör de
Cevap
1Cevap
İnsanoğlunun fıtratı bu hep ulaşamadığı şeyleri ister oysaki elimizde olan şeyler bazı kişilerin ulaşmak isteyipte sahip olamadıkları kıymet bilmek gerekiyor.
Nankörlük kişilik meselesi her insan öyle değildir diye düşünüyorum. Ama evet ulaşamadığımıza deli olduğumuz konusunda hemfikiriz
Bence cok dogru bir soz, zor olan seyleri cok severim ama kiymetini de gec anlarim. Istedigim hayata kavustum ama degerini bilmiyorum..
Başta birey olarak kendimin değerini biliyorum sonra ailemin sevdiklerimin
Çok doğru bana ulaşıp nişanlanana kadar kapımdan ayrılmazdı nişan oldu popona takmaz oldu
bir insan hedefe ulaşmak için çabalar ulaşdığı zaman daha iyisi için çabalar bu yüzden ulaşamadığı herşeyin esiri ulaştığı herşeyin nankörüdür
Cok dogru katiliyorum
Tenks
İnsanın doğası bu zaten.
Kesinlikle katılıyorum 👍🏻
Gecıcı bır hıstır ama cok kaptırmamak lazım;)
İnsanlar çok iğrenç sevimsiz ve kötüler
Cok dogru bir soz bence
Kimse ulaştığı şeyin değerini bilmez
En çok ben katılıyorum
Bence çok doğru..
dogru.
Doğru tespit
Doğru bence.
belkide
Kesinlikle doğru.
Doğrudur :)
Cok gözel bir söz
%100 doğru
Çok doğru 👍
Aynen oylee
Çok doğru
Çok doğru bir söz.
Kesinlikle doğru
Dogru yess
Çok doğru
Evet dogru
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar