"İnsan ulaşamadığı her şeyin “delisi”, ulaştığı her şeyin “nankörüdür" sözü sizce doğru mu?

"Ìnsan ulasamadigi herseyin “delisi”, ulastığı herseyin “nankörüdür" sözü sizce doğru mu?

Neye ulaştınız da değerini biliyorsunuz mesela?
"İnsan ulaşamadığı her şeyin “delisi”, ulaştığı her şeyin “nankörüdür" sözü sizce doğru mu?
Cevapla