

Neden sizi istemeyenlerin peşinden gidersiniz? Kii sizi istemedigini her hareketiyle belli edip , çoğu zaman dile getirmiş birisinin. Neden böyle yaparsınız? 🤔🤔😄✋✋


Yahut sevgilin seni sevmiyordu.. O zaman ne yaptın? Geceleri ağladın mı? ona sararmış yüzünü göstermek için geçeceği yolda bekledin, ona uzun ve acındırıcı mektuplar yazdın değil mi?
Fakat herhalde ikinci bir aşka atlamak, senin için o kadar güç olmamıştır. İnsan evvela kendi kendisinden utanır gibi olur ama, bilir misin, bizim en büyük maharetimiz nefsimizden beraat kararı almaktır. Vicdan azabı dedikleri şey, ancak bir hafta sürer. Ondan sonra en aşağılık katil bile yaptığı iş için kafi mazeretler tedarik etmiştir
Hepsi sacmalkk sacmasi
Dedimya hepsi
Gururlu olup vazgecmek... kendi yoluna gitmek. Yeni hayata baslamak.. kabullenmek...✋✋
Hayir.. Daha çok babam gibi düşünürüm ben..✋😉
Neymis o soz
Zamanı gelince, bir adam seveceksin kızım.
Ondan yasak ağacın meyvesini iste.
Seni Cennet'ten tekrar kovulmak pahasına sevemeyecek bir adamı, sakın sevme kızım.
Geceleri senin saçlarını avuçlarına doldurmadan uyuyacak bir adama, asla kalbini verme
Bir süre sonra
bir eli tutmakla bir ruhu zincirlemek arasındaki
ince farkı öğrenirsin...
Isik almadigima isik vermem malum elektrik parali ;)
Vaay iyiymis...😊😊
Yane mantikli olan o sorarim hoslaniyorsam gereksiz uzatmam varsa ondada bişeyler yurur gideriz :)
teşekkür ederim porsche lu bayan günaydın :)
Açıkçası saplantılı kişiler bana hep aciz ve ezik gelmiştir Arkadaş bir ilişki yaşadın sevdin ya da Sevilmedin yol ayrımına geldin bitti ilişki herkes kendi yoluna bakacak. çok sevsem dahil çok aşık olsam dahil beni istemeyeni ben hiç istemem. aslanlar gibi de yoluma bakarim. platoniklere gelincede şansını en fazla 3 kere zorla hadi 4 te eyvallahı çekmesini bilecek kişi. . kendini düşürmenin karsinindakinin de egosunu sisirmenin mantığı yok.
Hahahah afferin kiz. Bayildm görüşüne.. En iyi görüs budur benim icin. 👏👏👏👏😊😊
Aynen fistik😁😉
Bu bir Özel CevapSadece soran ve cevap paylaşan üye tarafından görülebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Cevap
11Cevap
insan bazen saglıklı düşünemiyor
benzer duruma bir arkadaşım düşmüştü çok cabaladı sonuç hüsran
kız gitti amcasıogluyla evlendi birde
memleketi terk etti gitti oda
Hayatta herseyin hayirlisini dileyen kazanir.. Diretmek ne manaysaaa artik. Gerek yok
İlk resimdeki söz harikaymış yau :D Nereden buluyorsun bunları :)
Platonik aşktan hep kaçınmışımdır. Neden acı çeken ben olayım ki :)
Bulurum ben😁😁 kesinlikle harika. Dogru dusunuyorsun🖒
En sondaki emo çıkmadı. Kötü birşey değildi di-mi? :D
Yani cok guzel dusunuyorsn manasinda bir el isareti.. hani yumruk yaparsinda elin yan duruda bas parmagini kaldirir super manasinda isaret edersin ya. iste o hareket 😉😁😁
👍 bu yani :D Yalnız çok güzel tarif ettin 👍 Sabrına ayrıca hayran kaldım :)
Cok sabirli oldugumu soylerler.. rica ederim.😉😁😁
İlk resme bayıldım. 😀😀😀 olmuyo işte ne bileyim. Kız kaç kere dedi olmaz arkadaşımsın diye ama nasıl bir aşk şeysi ise çıkmıyor işte içimden. Dövseler her gün gene gitmeyecek 😔😔😔😔
Bayildiysan uygularsin..☺ilk resime.. uzak dur kizdan aa.😠😠
Böyle rahatsızlık verici bir ısrar değil benim ki. Yani evin önünde beklemeler ya da sürekli telefon ile taciz yok. Aynı iş yerindeyix. Görmemeye özen gösteriyorum hatta, çünkü gördüğüm an tüm dünya bir hiç oluyor benim için. Herşey bir kenara o bir kenara durumu vakıf oluyor. Kendisine şunu dedim.. Ne derdin , ne sıkıntın olursa olsun her koşulda yanında olacağım , bunu bilsin istedim. Ve öyle yapıyorum
Ozaman adamsin sen👏👏👏👏
Platonik sevdim o da hoslanicakti da
Gurur var bende
Iyi bari...
Cok gurueluyumdur gidecem derae gitme demem ama fazla gurur gote vurur haberiniz olsun 😁 ama bazen de gururuma yediremem
Herseyin fazlasi zararli oldugu gibi gururunda fazlasi zarardir
Asik oldum evet.. Ama beni sevmeyen biri olsaydi eger hayatmda emin ol bagirma tas basardim.. Ben oyle saplantili platonikler gibi gurursuz olamam. Bu konu tartismaya bile kapali.😏😏
Bu yorum sana degil. Yanlis kisiye yazdim. pardon 🙈🙈
@Ehlivukuf bu yorum sana..👇👇👆👆👆 yanlis yere yazmisim
Usengeclikten degilde aksam hirs yaptm amcaya yazarken. Gerdi beni. O yuzden sasirdim nereye yazicami☺☺😂 nickine kurban olun siz✋
Sen nickimi tamamen yanlis anlamissin☺😏
Sen tabiki... o nick size ithafen secildi.. fazla pislige bulasmayin manasinda..😉
2 kez platonik asik oldum ama ikisinde de pesinden gitmedim. gururum el vermedi.. :)
Bitmişse uzatmaninda manasi yok haklisin
Tabiki öyle. Ama platonikler saplantili oluyo malesef.. yazik ne cekiyoz onlardan
gurur aşkın katili...
Ancak bukadar guzel anlatilabilirdi
Sanki top bana geldi :)
Üzerine alinma. Cidden gorüşleri merak ediyorum. Kimseyle bir tutma kendini. Yerin özel☺😚
Gururu sevmem :D
Platonikler bana gore diyosun ozaman😉
ne bilim
Sevdnmi platonik olarak
evet
Şahsa aşık olmadım.
Peki bakalm
1 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar