Sürekli kendi fotoğraflarıma bakıyorum aynaya bakıyorum ne güzelim diyorum narsist miyim ben?

sürekli kendi fotoğraflarıma bakıyorum aynaya bakıyorum ne güzelim diyorum narsist miyim ben?
Sürekli kendi fotoğraflarıma bakıyorum aynaya bakıyorum ne güzelim diyorum narsist miyim ben?
Cevapla