Kavga esnasında kendimi savunamıyorum sizce ne yapmalıyım?

Sorun özgüvensizlikle vs alakalı değil. sorun şu ki saygısızlığa tahammülü yok. Kavga sırasında biri laf atınca beynimden geçenleri dilime diökemiyorum ve bu beni daha da sinir ediyor kavga dayken biri laf attığında sanki başımdan aşağı soğuk su döküyolar kaskatı kesiliyorum. Çünkü saygısızlık haksızlık gibi durumlara gelemiyorum. Gözlerim doluyo mesela ama üstüme gelmelerinden değil tahammül edemediğim saygısızlıklarından. Sizce bu durumu aşıp kendimi özgürce savunabilirim?

Kavga esnasında kendimi savunamıyorum sizce ne yapmalıyım?
Cevapla