AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
81Cevap
Ayni dertten muzdaribiz kardes gel beraber derlesek belki bir cozum buluruk
olur
Gizlisin nasil ulasicamki sana?
Takmıyodur kimseyi. İnsanları gözünde büyütmüyordur.
Feci bir soru (sorun)! Belki daha iyilerine layıksın dostum...
hocam iyisini nerde bulacagim anlayis ve gidisat belli
görgüsüzdür, sohbet etmesini beceremiyordur, davranışlarında sorun vardır
davraista ne gibi sorun
aynı dertten muzdaribim. karşımda ki insanlar daha ilk bakışta benim nası biri olduğuma karar verip dışlıyolar bu yüzden yalnızım
ya çok kıskanıyorlardır
ya da o kişiden zarar görmüşlerdir
nemi kiskanabilirler ki
Asosyal bir kişiliğe sahipsindir ve pasif kalıyosundur belki de..
sadece bu degildir neden sevilmiyorum yani
bazı insanlar davranışlarından dolayı iticidir cevresındekilerde doğal olarak ondan haz etmezler.
Nasil davranislar onlar acikla lutfen.. bnde sunu farkettm kendimde biri bisey dedimi kursta hmn heycan telas yapiyorum soyliyecegimi unutuyorum. ve korkak bir cocuk gibi davraniom niye boyleyim bnde bilmiom. bnlar itici olabilimi sence?
@Rozetin Hayır senin davranisinda bir gariplik yok açıkçası utangaç gibi geldin sen bana
hangi davranislar itici
Evt bazen utangaclikta oluyo.
Ozguvenin dusuktur, kasinti bir tipsindir, konusacak seyin yoktur
bunlar degildir sadece herkes mi aynisini yapar
Ortamdaki kisiler egoisttir
Sevilmediğinden gıcık olduğundan ya da çirkin olduğundan veya da yalnızlığı sevdiğinden bir çok nedeni olabilir bilemeyiz
sevilmiyorum
sosyal ol sen yanaş kimse seni kovmaz.
kovmasalr da ufak ufak disliyorlar
ya kuruntu yapıyorsundur be ufak ufak yaklaş sende o hâl
gercekten kovuyorlar
ne yapıyorlar açık açık git mi diyorlar dövüyorlar mı Allah aşkına bırak hoşnut olmasalar olmasınlar elbet bir bir ortamda da bulursun yerini.
Bizim birsuru arkadasimiz varda ne oluyor hepsi cikarci insanlar. Sen ezik ezik takilma ozguvenini yuksek tut yeterli
ozguvenim yuksek olsa bile arkadasim olmuyor
Kişinin kendi duruşundan olabilir soğuk ve özgüvensiz duruyorsa insanlarla iletişimde çekiniyorsa zor olur onun için biraz benim durumum iyi bilirim
İnsanları hatasıyla kabul etmeye başlarsan, yalnız kalmazsın...
olmaz olmaz. insanların 2 yüzlülüklerini çekmek istemiyordur belki
Karaktersiz, çıkar düşkünü, ahlak yoksunudurlar ondan. Sıkma canını sen
yok yav ne alaka
çünkü arkadaş edineceği ortam yoktur çevresindekilerde onun iç dünyasına uymuyordum dip not ben :D
evet ortam yok
asosyal öz güvensiz, aile içi kopukluk ve bireylerin birbirine saygısız davranışları vs.
asosyallik dislanma sonucu olur
Alakası yok depresyondadır asosyal olur maddi sıkıntıları vardır asosyal olur. Çekingen içe kapanıktır asosyal olur.
beni kabul etseler neden asosyal olayim
Seni neden ortama kabul etmiyorlar? Sebep ne sence?
benim cevrem yok, tip yok, karizmatik degilim insanlar karizmatik adami cok is bitiren kisileri seviyorlar bende olmayinca ama bizden uzak olsun diyorlar
Tuhaf.. İnsanlar dış görünüşe göre ortama alınmazlar. Kafa uyumuna göre olur bu işler. Bence dış görünüş dışında farklı nedenler olmalı... Kendini ölç biç tart.. Sence neden böyle oluyor bulmaya çalış.
dedim ya iste cevrem yok arkadasim yok deyince anlayinca cevrem olmadigini ortamim olmadigini hadi oradan ediyorlar
konuşmuyordur
muhabbeti yoktur,
saçma salak konuşur
labalidir, ne dediğini bilmez
çakal otlakçıdır
firsat vermiyorlar konusayim
fırsatı kendin yaratıcaksın
Asosyallikten veya normal düzgün bir insan olamamasındandır
Çünkü onlar kendini bir b*k sanar çokta doğru sanarlar.
Ortama ayak bağı oluyordur ruhu asosyaldir belki de
yalnızlığı sevdiği için... diğer insanların ne tırt olduğunu anladığı için..
aynı dertten bende muzdarimim kardeşim allah yardımcın lsun ne diyeyim
Aslinda yanliz degiliz boyle insanlarda baya cogunlukta varmis kismende olsa
@Rozetin valal bence gayette yalnızım kimse şişmanım tipsizim diye beni ne arkadaş olarak görüyo nede sevgili olrak görüyo
Yalnızlığı seviyordur.
Soğuktur dışarıdan bakıldığında.
soguk olan kisi nasil olur
Kardeşim bende senin gibiyim salla gitsin sen milletle gezme millet seninle gezsin
millet te olmuyor zaten bana
Fazla zekiyizdir bizim gibiler. Derdini anlıyorum ve yaşıyorum dostum. Ölümün kıyısanda herkes yalnızdır evet ama bizim gibiler daima yalnızızdır çünkü farklıyız.
boşver kimseden fayda yok zaten yanaşsa da bunlar hep geçici şeyler. sen hoşlandığın insana yanaş gerisini boşver;)
kimseye yanasamiyorum
günaydın dersin naber nasılsın dersin . klişe şeylerden bahset. ilginç bişey bulcam diye kasma kendini. bu konuyu da kafana takma. herşey senin elinde değil. belki de içinde olduğun ortamda kafa dengi birisi yoktur anlaşabileceğin. bunlar geçici şeyler. sen hatayı devamlı kendinde arama. sana yanaşmayanlar demek ki sende bir menfaat göremiyor . ilerde durumlar değişir. mesela bir araban olsa herkes sana yanaşır muhabbet eder bizi gezdir falan muhabbetler başlar.
dışa kapanık sorunları olan birisidir zırhını giymiş ters bakışlı birisidir
Kişide bir eksik ya da sevilmeyen tarafı vardır elbet.
konuşmanı sevmiyorlardır övünüyorsundur para lafı yapıyorsundur vs vs diye gider
Belkide o soyutluyordur kendini insanların nekadar yapmacık menfaatçi olduğunu biliyordur?
soyutlaniyor
O kişi kendisine güvenmiyordur kendisine güvenmeyen bir insan çevresinedekilere de güvenip arkadaşlıklarda kuramaz bence.
Kimse gelmiyorsa sen onların yanına gideceksin kardes
gitsemde konusmuyorlar
sen kendni sev yetmiormu bu. kimse kimseyi sevmezki zaten
biraz sempatik olmak gerekiyor popüler olacaksnki herkes seni istesin dürüst olmak yetmiyor
iste popi olamiyorum
bende olamıyorum
çok nedeni var bununki say say bitmez.
mesela
sıkıcısındır malsındır :D
Sen git onlar gelmiyosa :D
gitsemde kabul etmiyorlar
Onu çekemeyen insan çoktur
cekilmeyecek irseyim yok
Çevresindekiler gibi değildir.
Belki de çok iticidir
yalnızlığı seviyordur
hayir
Tercih meselesidir. Benim de arkadas ortamim yok.
neden
Çok soğuk nevaleyim de o yüzden.
Sevmezler sohpeti hoşuna gitmez ezik görürler
Ezik gorunce bir insanla sohbet edilmesmi senden duydum bunuda bn sohbet ederm
@Rozetin benim çevremde yapan var
Sana gore kimler ezik de bakim
nasil sohbet hslarina gitmez
Sevmiyodur yapmacikligi
Yapmacık olanın yarandigini gördüm ben halbuki
Olmayınca olmuyo bilader zorlamanın alemi yok.
Belki biraz saf görünüyosundur ya da çekingen
saf cekingen olup ta sevilen de cok
Tercih etmiyordur ya da tercih edilmiyordur
Asosyal ve itici bir tiptir.
neden itici olur
onlar mı istemiyor yoksa sen mi çok çekingensin?
onlar istemiyor
iticidir , soğuttur bu yüzdendir herhalde
uyuzdur kesin başka sebebi olmaz heralde.
İtici kişilik asosyal cehalet vsvsvs
Itici kisilik nasil oluyor?
İtici biri olduğu için.
Eğlenceli bir insan değildir.
Kokuyordur muhtemelen.
İnsanlara ihtiyaç duymuyordur
duyuyorum
Kartallar yalnız uçar aslan bide böyle düşün
yalniz ucmak iyi degil karga olmayi tercih ederim
Benim yok ama beni stemiyorum.
Kendini o ortamdan soyutluyor olabilir