Bildiğimiz kuyumcu dükkanı gibi, ilginç ve sonradan görme olmalı 100%






Şair Mustafa Ayar ne demiş?
Bütün dünya senin olsa ne yazar
Eser bir fırtına oyunu bozar
Hakir gördüklerin kabrini kazar
Dünya kadar malın olsa ne fayda
İyilikler elbet karşılık bulur
Belki erken belki biraz geç olur
Bir gün ağız kelam söylemez olur
Devlete padişah olsan ne fayda
Zannetme ki dünya sana kalacak
Yaratan ömürden hesap soracak
Adil adaletten sorgu olacak
Adalet bakanı olsan ne fayda
Hazırlık yap sonra etme endişe
İyilikler sıralansın peş peşe
Eğer ki amelin iyi değilse
Mezarın altından olsa ne fayda?
Dünya malı ile övünenin ve sahip olduklarının Kendisi olduğunu sanan zihniyetler, İster sonradan görsün, ister önceden..
Önemli olan, " tertemiz aşım, pişmemiş başım "
Genelde troll paylaşım oluyor bu tür paylaşımlar. Çünkü bu kadar mal varlığın olacak ve o lekeyi düşüneceksin? Ya da bu kadar varlığın olacak bir doktora gitmeyeceksin? en ya dası bir milyoncudan alınmış ıvır zıvırlar :)
Kuyumcu dükkanı gibi mübarek.. Böyle ne bulduysa takıp takıştıran insanlar gördükçe gülüyorum sadece.. herşey kararında olunca güzel duruyor
Bu nedır yahuuu ayıp boyle ınsanlarla tassak gecmek benım ısım
ıyyy o değilde eline ne geçiyo o altınları gösterince sljslkkjs
Cevap
30Cevap
Tut ki bütün doğuyu, batıyı zaptettin, her tarafın saItanatına sahip oIdun. Madem ki Bu saItanat kaImayacak, sen onu bir şimşek farzet; çaktı ve söndü. Ey gönüIIü uyuyan, ebedi kaImayacak müIkü bir rüya gibi biI.
Sonradan gorme değil çok hintli filmi izlemiş ozenicegi şeyleri bile doğru düzgün geçemeyen kişiliği bozuk sacmasapan birisi bu
babadan gören insan böyle olmaz.. sonradan gören insan bu kadr görgüsüz olur.. işte herkes de asalet olmuyor maalesef
Demet akalın subliminalı içeren fotoğraflar ahahaha asddghjsjsjs
eğlencesine yapmıştır bence
bizim departmana yeni laser-cut alınınca bende önünde fotoğraf çekinmiştim
Bu kadar mulke sahip olup el kurulugunu burada soran, masa lekesini dert edip yardimci olmayan insanlar...
Hep troll
görmeyle alakalı bısey yok zira ortada tam bir görgüsüzlük mevcut
kocası aldatsa dövse ama parası var diycek tipler bence
Bide güzel olsalar içim yanmayacak.
Zevksiz insanlar :))
Aile görgüsü önemli.
Hahah 😅 Kimse guldurdu beni
Bizim köyde bunlara kısaca AYI diyorlar...
Sonradan görmenin önde gideni
Oha la, o ne öyle görgüsüzlüğün dik alası.
hay lekesine s.. oktuğumm :D
Hahaha maşşallahhhh. Kocadan görme herhalde 😄
Bence bunlar saka amacli paylasimlardir
Sonradan görmeler böyle oluyor 😄
insanlarin gozu atin gorsun bee klsdjlasjd :D
ya aşiretler ya Araplar ya da sonradan görme.
Biz bunlara İNSANDAN DÖNME diyoruz
Görgüsüz karı dolma parmak
Muhabbetim bile olmuyo boyleleriyle
Hintli gibi sanki, kültürüne göre normal olabilir
Gorgusuzler, tipki 5 taş manyaklari gibi :D
Yeni gelinler hep böyle oluyo
bunlar babadan degil kocadan gormeler
sonradan görme gavurdan dönme
sonradan görme tabiki eşinin parasıyla
Genelde yeni gelinler boyle oluyo
kadın kolları derneği ama hangi parti :P
Hepsini 1 milyoncudan almıs asdf
Görmemiş diyelim.
O fotolarla avatariniz arasında fark göremiyorum.
Buna sonradan görme gösterişi deniliyor kardeş
Yeni gelin itemi +9
Yarıldım lan😂😂
Oha lan
kocadan görme bu.
Yeni görme
Troll bu insanlar.
Sonradan görme
Gorgusuz desek
Sonradan 😂
Sonradan görme kanks
Sonradan
Sonradan görme
Ayni siz 😀
dipnot
bu iş b-ok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar