Çok bakımsız biri oldum, hayattan soğudum bir amacım da yok ne olacak böyle?

Rutin bakımımı bile yapmıyorum artık, yataktan çıkmak işkence haline geldi. Bütün gün yatakta yiyorum içiyorum pc telefon derken akşam yemeği için gidiyorum sonra tekrar yatağıma dönüyorum. 2 haftadır evdeyim, bunalıma girdim. Beni toparlayacak, silkinmemi sağlayacak birileri de yok etrafımda. Kendimde de o cesareti bulamıyorum. Kilo da aldım iyice, kimse beğenmeyecek bu gidişle. Ne yapacağım nasıl kurtulacağım arkadaşlar? Sihirli bir değnek mi lazım illa?😔
Çok bakımsız biri oldum, hayattan soğudum bir amacım da yok ne olacak böyle?
Cevapla