''Unutmak kelimesi undan çıkmış.. Bildiğimiz un. Hamur işi.. Öyleymiş.. Unutmak için, un ufak etmek gerekiyormuş. Birini bütün olarak unutamazmışsın zaten, öyle pat diye unutamazmışsın... Böyle yavaş yavaş gidermiş, yavaş yavaş unuturmuşsun. Gözleri, kaşı, burnu öyle kulağı.. Sesini yavaş yavaş... Unuttuğun zaman da o kişi olmazmış.. Hatırlamazmışın.. Sonra unuttuğunu unuturmuşun.. Ben unutmak istiyom la. Her gün ne zaman unutucam diye soruyorum ben kendime.. Her sorduğum zaman da, her şeyi yeniden hatirliyorum ben. Daha net!
Unutamiyorum ben...''
Amirim bu replikle iz bırakmıştı bende, sevdiğim kiz başkasiyla evlendiği zaman hep bu sahneyi izledim... Tekrar tekrar izledim...
Unutmaya çalışmak zordur, alışırsın yokluğuna ama unutamazsin. Atamazsin o izleri kalbinden.
İkiside zordur aslinda ama fark etmeden alisirsin varligina ama cok zor olur unutmak parcalar adeta benligini canin acir ama susarsin bazen tek nedeni ise gururundur yani kisacasi unutmak zor bee :(
Unutmaya çalışmak daha zordur. Bağlanmak kolaydır, kendini birşeye alıştırırsın çünkü. Bu kolaydır. Unutmak gerekince de zor gelir. Alıştığın o şeyler çünkü zamanla seni tamamlayan parçalar olmuştur. Kendini kolay kolay dağıtamazsın. Unutmaya çalışınca yarım kalırsın hep. Olmaz lan işte hep eksik olursun.
ikisi de zor bir durumdr kannımca... hoşlanmadğmz bir kişi olacak ve onu sevmye çalşacğz bu zor bir drum. ama dğer tarafta da yaşanmşlıklarmzn oldğu biri ve sevdğmz beraber yaptğmz hiç bir şeyi tekrar yapamama dşncesi... sanrm bu durum daha zor :)
Bir insana ne kadar çabuk alışırsan, unutmak o kadar zor olur. Bir bıçak gibi; kemiğe ne kadar hızlı saplanırsa o kadar derine işler ve çıkarması zorlaşır.
Yerine göre alışmakta zor, sevmediğin biriyle birileriyle mecburi bir beraberlik olcaksa zor, unutmakta yerine göre kolay, varlığı sıkıntı olan birini unutmak zor olmasa gerek
Problem değil herkes aynı şeyleri yaşıyor hayatta Birliktelikler, ayrılıklar, ayrılık süreci Yani sadece benim aklıma gelmiş olması zaten imkansız bir şeydi fakat aynı kelimeler ile zaten soru sorulmuyor :) Herkes kendine göre yorumlayabilir aynı konuyu Teşekkür ederim
daha önce sordular sen neden sordun demedim, yargılamadım da sadece neredeyse hergün gözüme çarpınca dile geldim. yoksa hepimizin her yazdığı büyük ihtimal daha evvel sorulmuştur ya da ihtimal dahilinde. ama sen kelime aynı değil harf aynı değil diye üsteleyince gıcık oldum işte dadaş damarım tuttu ahahaha :D iyi akşamlar
En İyi Cevaplar