Senin için birini kışkırtmak mı kolaydır yoksa yatıştırmak mı?

İnsanız olur olmadık şeylere bazen kızabilir, tahriklere gelebiliriz. Böyle zamanlarda birinin bizi yatıştırması gerçekten güç olabilir. Keza tam tersi durumlarda birini böyle durumda sakinleştirmekte öyle..
Peki, sizin için hangisi kolay, birini kışkırtmak mı yoksa yatıştırmak mı?
Senin için birini kışkırtmak mı kolaydır yoksa yatıştırmak mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Senin için birini kışkırtmak mı kolaydır yoksa yatıştırmak mı?
Cevapla