Kızlar, Toplu taşıma araçlarında Bayanlara yer vermeyen erkekler hakkında düşünceleriniz?

Hanfendiler toplu taşımadasınız ve ben oturuyorum. Diğer insanlar yaşlı vs. Sizi gördüm. Size yer vermedim. ya da size sormadım otururmusunuz diye. Başımda dikiliyorsunuz ya da ayakta biyerde durmaya devam ediyorsunuz. Benim hakkımda ne düşünürsünüz. Kaba bir insan. Hiç centilmen değil gibi şeyler mi yoksa böyle şeyleri sorun etmezmisiniz? Şahsen ben bayanlara yer vermiyorum. Çok nadir yaşlılara yer veririm. Hiç bir bayandan duymadım beyfendi gelin buyrun siz oturun diye. Eşitlikten en çok kadınlar söz ederken bende bu konuda da eşit olduğumu düşünerek yer vermenin gereksiz bir hareket olduğunu düşünüyorum. Rahatımla paralel olarak tabi :) Sizce yer vermelimiyim sizelere? Kaba bir hareket mi bu? Versemde vermesemde sıkıntı yok mu ? (bence çoğunuz bu tarzda düşünüyor) :)
Kızlar, Toplu taşıma araçlarında Bayanlara yer vermeyen erkekler hakkında düşünceleriniz?
Cevapla