Çok sevilme ihtiyacı neden doğar? Neden bir insan çok sevilmek ister?

Bu aralar biri beri sevsin o kadar istiyorum ki. Anlam veremiyorum bu duyguma tıpkı öfke nöbeti gibi hırslı. Sevildiğimi biliyim.Üzüldüğümü önemsesin. Beni aramak için bahaneleri olsun. Ama bu dost da olur sevgili de. Adını da tam koymuyorum ama bende mutluluk isteği oluşturan biri olmalı. Bu nedir anlam veremiyorum vermiyorum mu.. Kendi kendime yetiyordum daha önce de böyle hissetmeme rağmen. şimdi bu duygumu bastıramıyorum
Çok sevilme ihtiyacı neden doğar? Neden bir insan çok sevilmek ister?
Cevapla