Sevdiğiniz bir insanın sevgisini mi, yoksa saygısını mı yitirmek sizi üzer?

Bence ikisi de kötü bir şey fakat saygısını yitirmek daha çok üzerdi beni. Siz ne düşünüyorsunuz?
Sevdiğiniz bir insanın sevgisini mi, yoksa saygısını mı yitirmek sizi üzer?
Cevapla