Bu iki şey çok nadiren de olsa ters şeyleri gerektirebilir. Mesela sevdiğiniz insan kendi hür iradesi ile çok yanlış bir şey yapmak çok yanlış bir karar almak üzere ve sizin onun bu kararına saygı göstermek yerine bir şekilde bu yapmak istediği şeye engel olarak onun iyiliğini sağlama veya kötü bir şeyle karşılaşmasuna engel olma imkanınız olabilir...
Sevgiliniz de sizin için böyle 1 ikilemde kaldığında sevgisi ağır basıp yanlışa engel mi olmalı yoksa saygısı ağır basıp sizi yanlış kararınızın sorumluluğu ve sonuçlarıyla baş başa mı bırakmalı
Sevgisi ağır basmalı bir şekilde iyiliğimi sağlamalı
Saygısı ağır basmalı en kötü sonuçlarına bile katlanmaya razıyım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Ben bir kadının önce bana olan saygısına bakarım sevgisi zaten arkadan gelir
Saygı her şey saygı bittiğinde sevgi kalmaz net.
Sen peki ne hali varsa görsün mü derdin böyle bir durumda?
Evet derdim
Saygının olmadığı yerde sadece sevgi yetmez
Sen peki ne hali varsa görsün mü derdin böyle bir durumda?
Hayır tabi ki verdiği karar yanlışsa ona engel olurum çünkü gerçek sevgi sevdiğinin iyiliğini istemektir ve iyiliği için ne gerekiyorsa yapmaktır, reklam olsun diye değil özünden seven insan böyle yapar
Ama o şu anda farkında değil ve çok öfkeli ısrar ediyor yapacağını yapmak için... ama onu çaresiz bırakıp senin sözünü dinlemeye mecbur bırakabilecek gücün var... bunu kullanıp doğruya mecbur edersin onu
Ben olsam gücümü kullanıp doğruya mecbur ederim ama bunu olabildiğince anlatmaya çalışırım, doğru er geç ortaya çıkar o zaman sana olan sevgisi artar bence
Tamam anlattın anlamadı... şimdi sıra istese de istemese de senin sözünü dinlemek zorunda olduğunu anlayacağı şekilde gücünü kullanmakta...
Peki kaba kuvvetinle bunu yapmaya mecbur kalsan?
Kaba kuvvet uygulamam, o zaman maalesef acı tecrübeyi yaşayarak öğrenecek, kız erkeğe kaba kuvvet uygulayabilirde erkek kıza uygulayamaz, kadına el kalkmaz bizde
Kaba kuvvetinle canının yanacağından daha büyük bir sıkıntıdan kurtaracağını bilsen...
Hayat memat meselesiyse tabiki ama ucunda ölüm yoksa şiddet uygulamam
Aşırı sigara içiyor mesela... bir kaç defa sopa çeksen mecbur bırakacak kanser olma riski azalacak... döver misin?
Sigara içiyor diye dövülür mü ya 😂
Senin için sigarayı bırakması lazım sigarayı senden daha mı çok seviyor bu şekilde ikna edebilirsin bence
Her seferinde tamam bırakacağın diyor ama gram azaltmıyor hiç gayret etmiyor... sadece sigarayı bırakmıyor diye onu terk etmeyeceğini de biliyor. Ama her sigarayla yakaladığında sopa çekeceğini anladığında mecbur bırakacak çünkü onun iyiliği için dayak attın diye de o seni terk edemez. Mecbur bırakır... başka da bir sorununuz yok
İçinden istemezse dayak atsanda boş yine içer gizli saklı, umarım bırakır da çok mutlu olursunuz
Ya ben kadınım zaten nasıl döverek bıraktırqyım... o beni döve döve hizaya soktu... ince oklavayla hem de
Ciddi misin oklavayla dövdü mü seni yoksa mecazi anlamda mı dedin 😲
Ya yok ayaklarımın altına altına vurdu... falakaya yatırdı adeta... çaresiz kaldım
Vayy bee ne kadınlar var, bunu başka kadına yapsan silivriyi boylarsın
Ben çok acizim değil mi?
Aşk insanı aciz bırakır çok sevdiğinden oluyor, aşkta mantık olmaz aşıkta da mantık aranmaz
En kötüsü de sigarayla yakaladığı zaman tam 24 saat sonra dövüyordu.. 24 saat süreyle benle hiç görüşmüyordu... yani bana onu terk etme şansı veriyordu... en gıcığı da bu
Yanlış anlama ama bence çok ta umrunda değilsin o zaman, zevkten sefadan ödün vermiyor birde üstüne seni dövüyor sen aşıksın ama o senin kadar değil bence, seven adam sevdiğinin kıymetini değerini bilir bir damla göz yaşın için dünyayı yakar
Zevkten sefadan ödün vermiyor derken ne demek istedin anlamadım. Tam tersine dayaktan 24 saat öncesinden itibaren benimle görüşmüyor. Hatta dayak sonrası 24 saat boyunca da yakınlaşmaz ki dayak cinsel fantezi gibi algılanmasın diye... beni umursamıyor değil aşırı umursamadan dolayı hep
Zevk sefa yani sigara içmesi, nasıl bir ilişkin var çözemedim adam seni dövüyor, muhtemelen süslü kelimeler söyleyip hediye falan alıyordur bunu da sen beni umursuyor sanıyorsun ama yanılıyorsun, sevgi hal ve hareketlerle duygularla belli edilir gösterilir
Sigara içen benim... bıraktırmak için döven o
Öyle desene ya çok karışık anlatıyorsun, sigara içiyor diye dövülmez yine yanlış yapıyor, sende sevgilini seviyorsan bırakacaksın sigarayı başka yolu yok
Çoktan bıraktım ya her yakaladığında falaka dayanılır şey mi?
40 sopa vuruyordu
Bıraktıysan falakayı da bırakması lazım niye bırakmıyor fantezisi falan mı var zevk için mi yapıyor
Bıraktı dayağı tabi ki de... ama içecek olursam yine yatırır falakaya... bunun işe yaramış olması benim çok zayıf karakterli biri olduğumu gösterir mi?
Hiçbirşeyden çekinmeyip dayaktan çekinmen ilginç, çocuklar genelde öyle olur ama bilemedim karakterle alakalı bir durum değil başka bir şey
Hiçbir şeyden çekğnmemek derken...
Yani o kadar ikna etmeye çalışmış ya hatta ben mi sigara mı demiş onlar seni durduramamış dayak durdurmuş ya onu kastettim
Ben mi sigara mı sorusundaki tehdit boş tehdit... sırf bu yüzden terk edemeyeceği çok belli sonuçta neden çekinelym...
Senin için duygular geri planda sanırım, seni yönetmek lazım sen ilişkide yöneten taraf olamazsın gibi ama sevgilinin yöntemleri yanlış
Başka çaresi olmadığı noktada yine de yanlış mı?
Başka çaresi mutlaka vardır, bunun cevabını vermek için seni tanımak lazım o yüzden cevabını veremiyorum, yanlış anlama tanışalım falan demiyorum bunu belirteyim de 😊
Başka çare varsa da bulamıyorsun... bulduğun tek çare dayak... atmaz mısın?
Yorum yok artık tıkandım 😂