İçim çok acıyor. İki göğsümün ortasına taş koymuşlar gibi. Sürekli ağlamaklıyım. Sürekli uykum var. Yok olmak, gitmek,ölmek istiyorum belki. Öyle bunaldım ve daraldım ki. Umut var sanmıştım yanılmışım. Bu acı geçiyor mu? hiç bir şeyden zevk alamıyorum
Ne yapmalıyım ben? Niye yaşıtlarım gibi umursamaz olamıyorum?
Benim bir yaşam amacım yok. Sabah uyanıyorum, bir amacım yok. Uyuyorum, bir şey olduğu yok.
Ben neden nefes alıp veriyorum?
İçim darmadağın ve kendimi toplarken kırılıyorum.
Ne yapmalıyım ben? Niye yaşıtlarım gibi umursamaz olamıyorum?
Benim bir yaşam amacım yok. Sabah uyanıyorum, bir amacım yok. Uyuyorum, bir şey olduğu yok.
Ben neden nefes alıp veriyorum?
İçim darmadağın ve kendimi toplarken kırılıyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar