Ya ben ölücek gibiyim. İntihar etmek değil, yok olmak istiyorum?

İçim çok acıyor. İki göğsümün ortasına taş koymuşlar gibi. Sürekli ağlamaklıyım. Sürekli uykum var. Yok olmak, gitmek,ölmek istiyorum belki. Öyle bunaldım ve daraldım ki. Umut var sanmıştım yanılmışım. Bu acı geçiyor mu? hiç bir şeyden zevk alamıyorum
Ne yapmalıyım ben? Niye yaşıtlarım gibi umursamaz olamıyorum?
Benim bir yaşam amacım yok. Sabah uyanıyorum, bir amacım yok. Uyuyorum, bir şey olduğu yok.
Ben neden nefes alıp veriyorum?
İçim darmadağın ve kendimi toplarken kırılıyorum.
Ya ben ölücek gibiyim. İntihar etmek değil, yok olmak istiyorum?
Cevapla