
Bir tercih hakkın olsaydı
hangisini secerdin
Mutsuz olmayımı duygusuz olmalıyımı?
Mutsuz olmayı
Duygusuz olmayı
Diger
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

zaten duygusuz ki.. hayat bizi buna itiyor..
Vücudunuzun bir yeri sürekli ağrıdığında ve acı çektiğinde beyin o bölgedeki sinirlere hissizlik emri verir. Bazı ağrılara ve acılara zamanla alışmanızın sebebi budur. Acı aslında devam eder ancak siz bunu hissetmezsiniz. Çocukken biri size vurduğunda gözlerinizden yaş gelir, büyüdüğünüzde ise artık yaş gelmez çünkü vücudunuz buna alışmıştır. Bir insanın kalbi sürekli acı çektiği zaman da aynı şekilde beyin oraya hissizlik emirleri yollar. Acı artarak devam ettiği sürece beyinde artarak daha güçlü hissizlik emirleri yollamaya devam eder. Bunun sonucu olarak da hissiz, kalpsiz bir insan ortaya çıkar.
Duygusuz olursam hiçbir şey hissedemeyen bir boşluk olurdum ve yaşarken ölmüş olurdum. Hatta yalamış değil sadece varolmuş olurdum. Ama mutsuzluk öyle değil. Bilirim ki her gecenin bir günü var ve uzun olsa da geceler sabahları bulacaktır. Mutsuzluk daha yeğdir bence.
Mutsuz olmak, umutsuz olacağım anlamına gelmiyor. Mutsuz olmak.. hangi amaç için, neden? Ben duygusuz olamam çünkü robot değilim, İNSANIM. Kim bilir? Belkide benim mutsuzluğum başkalarının mutluluk kaynağı olacak. Bu yüzden mutsuz olmak diyorum. Mutluluğun hazzını duygusuz olduğun için yaşayamıyorsan çırpınmaya gerek yok..
Duygusuz insan zaten mutsuzdur.
Mutsuz olurum ben, insani duygularım kalsın.
evet herkes duygusuz olmayı istiyor nedense
Cevap
19Cevap
Duygusuz olmayi tercih ediyorum; cünkü duygusuzsuzluk insana yeni yollar aca bilir cesaretle ama insan mutsuz ise mutsuzluglu ilgilenirken belki önünü görmezi biraz baya sürer...
yani abi bir fıkra vardı pastaya oturup şeyapmak mı şeye oturup pastayı şeyapmak mı diye :D
ona benziyor bu :D :D
Duygusuz olursam insanların duygularına zarar veririm, empati kuramam. Mutsuz olursam mutluluğun değerini bilirim, çevremdekileri kırmam kolay kolay. Mutsuz olmayı tabi ki
Biz başkalarının mutluluğuyla mutlu olan insanlarız.
Hani mutsuz olmayı alsalar bile bize birşey koymaz.
Ama duygusuzluğumuzu alırlarsa insan olmayız zaten (merhamet).
Baya zor soru ama duygusuz olunca ruhu curur be insanin herseyi yapar insan o yuzden mutsuz olmayi tercih ederim
duygularım beni insan kılar. insanlığımı yitirmektense mutsuz olmayı tercih ederim
Mutsuz olmayı tercih ederdim duygusuz olup bir çok kişinin ahını almaktan iyidir.
bazen bazı insanlar için hissettiklerimi duygusuz olup yok etmek istemezdim. o yüzden mutsuz olmak isterdm
Mutsuz olup dünya ile ilişiğimi keseceğime ruhsuz, duygusuz biri olmayı tercihlerdim.
B diyorum zaten çokta fazla duygulu biri değilimdir seçmiş olsaydım tam olurdu artık
Duygusal olup hep mutsuz olmaktansa, duygusuz olmayı yeğlerim.
Duygusal olup neden hep acı ve üzüntü hissediyim?
Gerçi bunları diyen ben olsamda gerçekte çok duygusal biriyim ve mutluyum :)
İkisi de aynı kapıya çıkmıuor mu sonuçta
İnsan duygusuz olursa mutsuz olmayı takmaz zaten
Mutsuz olunca da belirli bir süre sonra duyguları takmıyorsun ya.
Mutsuz olmayı tercih ederdim. Hissedebilmek güzel sey.
Duygusuz olmayı seçerdim. Bakayım ve hiçbir şey hissetmeyeyim
çok duygusal olduğum hiç hep üzülen oluyorum o yüzden duygusuz olmayı tercih ederdim
Duygusuz olursan mutsuzda hissetmezsin ki :) duygusuz olayim ben
Mutluluk da bir duygu sayılır. İnsan mutluluğunu duymasa nasıl mutlu olduğunu anlar?
tabi ki duygusuz... mutsuz olup aci cekmeyi kim ister ki...
ötenazi hakkımı isterdim tadsız tuzsuz hayat sürmez süreklilik halinde..
duyguları hissetmek muhteşem bişey fakat acıyı görmemek hissetmemek ister insan
Duygusuz olursam bu durum beni sonrasın da üzecek ve zaten mutsuz edecek. Vicdan meselesi. Her türlü mutsuz olacağımdan '' mutsuz olmayı '' seçiyorum.
duygusuz olmayı seçtim ben :)
Duygusuz
duygusuz olup mutlu olmak isterdim...
B dedim. Bu dünyada duyguya yer yok
kesinlikle duygusuz olmayı.
Sanırım duygusuz olmayı seçerdim
ikiside aynı yola çıkyor
robot gibi duygusuz olmak istemem
Mutsuzum zaten dıygusuz olmk isterdim
Duygusuz biri olursan acik noktan olmaz.
Duygusuz olmak daha iyi bir fikir
tabiki hissiz olmayı
kim acıyı sever kii
duygu-luyu olmayı @nymph_ :P
Duygusuz olunca mutluluğu nasıl hissedeceksin?
duygusuz olmayı cok isterdim
Duygusuz olmak iyi olurdu
Uzun zaman önce duygusuz olmayı seçtim.
Duygusuz olmak daha iyi
Hissizlik nimettir :)
Duygusuz olacağıma mutsuz olmayı tercih ederim.
Duygusuz olmayı
Duygusuz olmayı
Duygusuzluk iyidir.
Duygusuz olmayı
Duygusuz olmayı
B dedim
Zaten duygusuzum. :)
Duygusuz olmak.
Duygusuz olmayı
b dedim
Duygusuz olmayı
olmamayı
duygusuzum zaten yaa
Duygusuz olmayı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar