Tercih yapma hakkınız olsa iyi insan mı, kötü insan mı olmak isterdiniz?

Merhaba
Hep kötüler kazanıyor diyerek iç geçirilen bu dünyada sizin tercihiniz ne olurdu? Mutlu musunuz iyi olmaktan?
Tercih yapma hakkınız olsa iyi insan mı, kötü insan mı olmak isterdiniz?
Tercih yapma hakkınız olsa iyi insan mı, kötü insan mı olmak isterdiniz?
Cevapla