Ona göre cevaplar verirseniz daha iyi olur.
Hoşunuza gitmeyen doğru olanı mı yoksa hoşunuza giden yanlış olanı mı yapmayı tercih edersiniz?
Ona göre cevaplar verirseniz daha iyi olur.

Baya güzel şeyler soruyorsun. Emin misin 21 yaşında olduğuna? 🙄😁 Fenomenlik yakışır diye düşünüyorum sana. Umarım bırakmazsın burayı 😅
Şimdi soruya gelelim.
Duruma göre değişir demek istiyorum. Çünkü bazen doğrular bize göre öyle gelebilir. Ama öyle olmayabilir. O yüzden durumu iyi analiz etmek gerektiğini düşünüyorum.
Teşekkür ederim.😄
Gözüm yok yükseklerde, yıllardır gelir giderim buraya. Sıkıldım an kapatırım hesabımı, o mertebeye erişemem o yüzden.😄
Cevap için de teşekkürler.
Yapma be, her zaman bulamıyorum senin gibi kaliteli yazanları. Umarım denk geliriz, gidersen bile 🙃
Duruma göre değişkenlik gösterebilir. Genellikle doğru olanı yapmaya gayret ediyorum bazen hoşuma gitmesede
Hoşuma gitmeyen doğru olanı yapıyorum mecbur.
Teşekkürler
Rica ederim.
Cevap
8Cevap
Sorunun cinsellikle alakasını anlamasam da cevabım ``Hoşuma gitmese de doğru olanı yapmayı tercih ederim``
Düzelttiğim halde site inatla bu kategoriye sokmuş soruyu.🤦♀️
Hoşuma gitmesede doğru olanı
Hoşuma Gitmeyen Doğru olanı yapardım
hoşa giden seye bagli bu
Hoşuma gittiyse yanlış doğru bakmak zor
Doğru Olanı Ve Hoşuma Gideni Yaparım
hoşuma giden yanlışlar :)
Kategoriyle anlami nedir
Günceli okursan eğer açıkladım zaten.
Doğru olan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?