Siz olsanız nasıl bir tercihte bulunurdunuz?

Merhabalar benim geçmiş ilişkilerimde hep annemin onayı olmadığı için ayrıldım ama cidden 4 kere yaptığı şeydi bu ve görücü gelen kişilere karşıda yaptığı şey aynı olup 26 yaşındayım ve annem istemediği için hep ayrıldığım yetmiyor gibi evde kaldın diyede sofranıyor daha sonra binamızın altında ki dükkanda çalışan bir çocuk varmış 2 senedir beni seviyormuş ama cesaret edemediği için açılamıyormuş ve daha sonradan o açıldı bana ama açılmadan öncede annem çocuk çok iyi keşke onunla olsan vs deyip duruyodu bende hep onaylamadığı ilişkilerden sonra onayladığı ilişkiyle başlayım dedim ama çocuk aşırı ilgili davranıyordu hep çiçek gümüş kolye pandora falan hep beni mutlu edecek şekilde davranıyordu 6 ay konuştuk neredeyse hemen hemen hergün buluşup güzel aktivetelerde bulunduğumuz içinde onu sevmiştim zamanlada biz bu kadar severken de evlenmeye karar verdik ve bu sene sonunda ilişkimizin adını koyacaktık bunun planını yapatıktan hemen sonra telefon görüşmemizi bitirdik derken sevgilimin motor kazası yaptığı haberini aldım 2 kolu 1 bacağı kırıldı babasıyla annesi boşandı anne tarafını tuttuğu içinde işten ayrıldı şu an fizyoterapi ile uğraştığı için çalışamıyor ve annemde ondan ayrılmam konusunda baskı uygulamaya başladı ben bu süre içerisinde sülalesi ile tanışmış olmuştum bile düğün hakkında konuşmalarımız geçti annemin baskıları çoğalınca bunu sevgilimle paylaşma durumunda kaldım oda annemin onu çok severken birden nefret etmesine anlam veremiyordu konu iş ise eğer emin ol güzel yerlere geleceğim diyor sadece tamamen iyileşmesini bekliyorum dedi bende çok arada kaldım ne annemden vazgeçebiliyorum ne de sevgilimden gizli saklı konuşuyoruz şu an ama annemin net tavrı ortada nasıl olur bilemiyoruz bırakmaya niyetim yok diyor oda sizce ben bu durumda neye karar kılmalıyım?
Siz olsanız nasıl bir tercihte bulunurdunuz?
Cevapla