Siz olsanız tercihiniz ne olurdu?

Yks de ilk 100 bindi hedefim ama maalesef netlerimi hesapladığımda 300 bin civarı geliyor ve yaşadığım şehirdeki devlet üniversitelerinde tutmuyor 2 yıllık güzel bölümler tutuyor ancak ben 4 yıllık okumak istiyorum çoğu özel üni de yüzde 50 burs kazanıyorum ama almış başını gitmiş fiyatlar ailem özele yazdırırım diyor ama bir yandan hayallerindeki (denize yakın) farklı bir şehirde ev almak oraya yerleşmek için hazırlık yapıyorlar özele gidersem onlara engel olmuş olucam hemde arabamı satmak isteyecekler okula ödeme yapmak için açıktan okumayı düşünüyorum o yüzden ayrıca işi bırakacaklardı çünkü ikiside artık çok yoruldu ve istedikleri birikimi yaptılar siz ne düşünüyorsunuz ( mezuna kal diyenler olacak ben üniversite ye daha önce gittim ve ailemin istediği bölümdü bıraktım tekrar yks ye girdim yani mezuna kalma gibi bir düşüncem yok)
Siz olsanız tercihiniz ne olurdu?
Cevapla