
Hayatınızda hiç sizi kaybetmekten korkan birileri varmı?
Veya tam tersi
kaybetmeye korktugunuz birileri var mı?

Kaybetmekten korktugum 2 kardesim ve nisanlim var, simdi bir de köpegim eklendi 😊❤ beni kaybetmekten korkanlarin da yine ayni kisiler oldugunu dusunuyorum. Digerleri ne benim umrumda ne ben onlarin umrundayim..
Yokk.. Benim korktugum oldu çok ama beni kaybetmekten korkan oldugunu görmedim sanmıyorum da
Tabiki ikisi de var ama olay sevgiliyse artık öylesi yok.
Ailemi kaybetmekten korkarım
Cevap
3Cevap
Benim kaybetmekten korktuğum insanlar var ama beni kaybetmekten korkan olduğunu düşünmüyorum
Ben korkuyorum...
Her insanin kaybetmek istemedigi ve kaybolmasini istemedigi kişiler vardir yoksa yasamanin anlami olurmuydu ot gel ot git olurdu sanirim.
kaybetmekten korktuğum yalnızca ailem var. gerisi tırt
annemden başka korkan biri yok benim de ondan başka kaybetcek kimsem yok...
Ben annemi kaybetmekten çok korkuyorum :/
Ailemden başka hiçkimseyi iplemem.
Hayır yok giden gider 😹
Annemi kaybetmekten korkuyorum.
Annem ve 2 dostum.
Sadece annem
ailem...
Var ailem
Evet var
ailem var
İkisi de yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar