Yeniden dünyaya gelseniz kadın olarak mı erkek olarak mı gelmek isterdiniz?

Kadın olanlar siz bir daha dünyaya gelseniz erkek olarak gelmek ister miydiniz veya beyler siz tekrar dünyaya gelseniz kadın olarak gelmek ister miydiniz
Kadın olarak dünyaya gelmek isterdim.
Erkek olarak dünyaya gelmek isterdim.
Cinsiyetimden memnunum tekrar kadın olarak dünyaya gelmek isterdim
Cinsiyetimden memnunum tekrar erkek olarak dünyaya gelmek isterdim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Bu soruya daha çok rağbet olur diye tahmin etmiştim çok merak ediyorum
Yeniden dünyaya gelseniz kadın olarak mı erkek olarak mı gelmek isterdiniz?
Cevapla