Kişilik & Karakter Bir kez daha doğsaydınız kadın mı yoksa erkek olarak mı doğmak isterdiniz? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler+1 yıl Neden Bir kez daha doğsaydınız kadın mı yoksa erkek olarak mı doğmak isterdiniz? Cevapla Erkek Soruları Kadın Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
isg_eskisehirclassb Takip Et Xper 5 Yaş: 36 , eic 99% +1 yıl Kadın olmak isterdim. İkisini de yaşadım. Arkadan en az 20 kere yedim. Kadının işi zevk almak Erkeklik boşluk. 0 0 Yorumla
ikizterazi Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Erkek. Duygusal bakarsak kadın ama mantıksal bakarsak erkek olarak. Mantık daha güvenilir. 0 0 Yorumla
cannotflybee Takip Et Bilge Yaş: 27 , eic 98% +1 yıl kesinlikle kadın, kişisel temizliğime çok önem verdiğim için daha kolay olurdu heralde. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Erkek, bazı durumlarda ciddi kararlar verip, bazı durumlarda yönetmek hoşuma gidiyor, kontrolün bende olması falan :) 0 0 Yorumla
AnneSütüİçenYetişkin Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Tabii ki de erkek doğmak isterdim. Erkek olmak kadar güzel bir şey var mı ya? Onurumuz var, şerefimiz var erkek olarak bir kere. Yürüyelim biz be! 0 1 Yorumla AnneSütüİçenYetişkin +1 yıl Erkekler, on adım öne! Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Erkek olarak doğmak isterdim kadın gibi çok derdi yok sadece adam olacak 1 0 Yorumla
prenses-kızz Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 98% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 895 cevap paylaştı. Erkek olmayı isterdim. kadin olmak zor 1 0 Yorumla
mi_lightning Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 92% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 974 cevap paylaştı. Erkek doğmak isterdim tekrardan... 0 0 Yorumla
Adartmnskc Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 96% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 681 cevap paylaştı. Kadın olurdum. Bu çağdaki işini bilene en rahatı 0 0 Yorumla
SonMohikan71 Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı. Tekrar doğmak istemezdim 0 0 Yorumla
Predator12 Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Erkek olmaktan memnunum 0 1 Yorumla Predator12 +1 yıl Regl sorununu yaşamak istemem Yorumla
AskeriiMühendissss Takip Et Master Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Kadın 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Neden Yorumla AskeriiMühendissss +1 yıl Erkek olmak zor Yorumla
Kosbela Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 86% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 673 cevap paylaştı. Doğmazdım. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Kadın olmak isterdim. İkisini de yaşadım. Arkadan en az 20 kere yedim. Kadının işi zevk almak
Erkeklik boşluk.
Erkek. Duygusal bakarsak kadın ama mantıksal bakarsak erkek olarak. Mantık daha güvenilir.
kesinlikle kadın, kişisel temizliğime çok önem verdiğim için daha kolay olurdu heralde.
Erkek, bazı durumlarda ciddi kararlar verip, bazı durumlarda yönetmek hoşuma gidiyor, kontrolün bende olması falan :)
Yine erkek olarak
Tabii ki de erkek doğmak isterdim. Erkek olmak kadar güzel bir şey var mı ya? Onurumuz var, şerefimiz var erkek olarak bir kere. Yürüyelim biz be!
Erkekler, on adım öne!
Erkek olarak doğmak isterdim kadın gibi çok derdi yok sadece adam olacak
Erkek olmayı isterdim. kadin olmak zor
Erkek doğmak isterdim tekrardan...
Kadın olurdum. Bu çağdaki işini bilene en rahatı
Tekrar doğmak istemezdim
Erkek olmaktan memnunum
Regl sorununu yaşamak istemem
Kadın
Neden
Erkek olmak zor
Erkek olmak isterdim
Kesinliklee kadın
Doğmazdım.
Erkek
Erkek