Bipolar bozukluğum olduğundan şüpheleniyorum, nasıl emin olurum?

Merhaba, son zamanlarda bende bipolar bozukluk belirtileri oluşmaya başladı. Bipolar bozukluk kişinin duygularının sık değiştiği bir hastalık, işin ilginç yanı ise bipolar bozukluğa sahip kişi ya çok mutlu ya depresif oluyor, ortası yok yani. Gündelik hayatı mahveden bir hastalık. Emin olmak için ne yapmalıyım? Psikologa gitmek dışında yapabileceğim bir şey var mı? Çünkü emin bile olmadığım bir şey için 200 kağıt dökmek istemiyorum. Ayrıca bu hastalığın tedavisi ömür boyu sürüyormuş. Aileme nasıl açıklayabilirim? (hala onlarla yaşıyorum)
Bipolar bozukluğum olduğundan şüpheleniyorum, nasıl emin olurum?
Cevapla