İçimde her geçen gün büyüyen bir nefret var herseye herkese hissedebiliyorum bu nefreti?

İçimde her geçen gün büyüyen bir nefret var herseye herkese hissedebiliyorum bu nefreti kalbimde insanlara ne guvenim kaldi ne de sevgim herkese sinirlenmeye basladim her seye kızmaya alıngan biriyim ilgi beklerim ve surekli kendi icimde kuser barisirim hayaller kurarim olmayacagini bildigim hayaller kizarim sonra kendimi yalniz hissederim kizarim insanlara sonra kendimi kotu hisseder yalniz kalirim bir kosede oysa onceden boyle biri degildim surekli guler hayatin tadini cikarmaya calisirdim yine alingindim ama hemen cozerdim insanlari sever kendimi sevmezdim ama mutluydum simdi hem sinirli hemde bir b*k beceremeyen salagin tekiyim bir sinavim var hedefim var ama b*k gibi oturmaya devam issizlikte sinir tanimiyorum
İçimde her geçen gün büyüyen bir nefret var herseye herkese hissedebiliyorum bu nefreti?
Cevapla