Aşırı sinirliyim, öfke nöbetleri geçiriyorum Ne yapabilirim?

Tipten belli oluyordur belki :) Bekletilmek gibi ufak sebeplerle bile kan beynime sıçrıyor gözüm hicbi şey görmüyor. Etrafta ne varsa fırlatıyorum ağlıyorum şiddet uyguluyorum. Bana ne onerirsiniz :/ bir yardm edin
Aşırı sinirliyim, öfke nöbetleri geçiriyorum Ne yapabilirim?
Cevapla