Ben gerçekten gerizekaliyim. Kimsenin niyetini anlamıyorum kime iyi biseyler hissetsem ya da yapsam mutlaka bir kazik atiyor?

Insalarin kotu niyetlerini neden anlayamiyorum. Ilk esimden siddet falan gördüm ayrildim sonra 2 sene sonra birine aşık oldum 1 sene boyunca ciktik cok mutluyduk yani ben oyle sanıyordum evlenecektik bazi seyler de yasandi sonra sebepsizce terketti beni napayim onu mu vurayim kendimi mi
Ben gerçekten gerizekaliyim. Kimsenin niyetini anlamıyorum kime iyi biseyler hissetsem ya da yapsam mutlaka bir kazik atiyor?
Cevapla