Üstün zekalıyım ama teşhisim var sizce bu üzlemek için bir sebep mi?

Depresyon hastalığı var bende ama depresyon yok? Kimse de bir şey farketmiyor.. hata çatır çatır konuşuyorum kuzenlerle felan , nişana gittik ve herkes yanıma geldi sohbet muhabbet falan etmek için aa Tuba aaa Tuba derken kuzenim öğretmen << sen üstün zekalı olabilirsin dedi?

ben heyet gibi bir şeyim dedi; sende üstün zeka var dedi

evet doğru çünkü iq test yapmıştım. Peki bu teşhis çok mu önemli sizce çünkü ömür boyunca kalacak diye biliyorum

Üstün zekalıyım ama teşhisim var sizce bu üzlemek için bir sebep mi?
Cevapla