Bi şeyi şıp diye anlamayan insanlar bi bana mı kıl geliyor?

Abi yok ya. Benimle bi ömür anlaşacak kişi leb demeden leblebiyi anlamalı. Çabuk sinirlenen biri olarak öyle her anlattığımı anında anlamayan kişilere çok pis kurulup sinirleniyorum. Ya sıkıntı bende ya da etrafımdaki insanların zeka seviyesi minimum da.

Bi şeyi şıp diye anlamayan insanlar bi bana mı kıl geliyor?
Cevapla